loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 587 1391/09/13 نظرات (1)

السلام علیک یا اباعبدلله الحسین
سلام دوستان امروز با بخشی از اس ام اس های مخصوص ماه محرم اومدم امیدوارم خوشتون بیاد برای مشاهده اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید
فقط نظر فراموش نشه

آقا سلام بر غزل اشک ماتمت
بر مسجد و حسینیه و روضه و دمت
چندی گذشت در غم هجران اشک تو
پر می کشید دل به هوای محرمت
---------------------------------------
تو می خواهی پر از اخلاص باشی
نگهبان حریم یاس باشی
اگر یار حسینی، می توانی
برای تشنه ها عباس باشی؟
----------------------------------------
یک اسب میان خیمه ها پیدا شد
در سینه ی دشت شیونی برپا شد
بغضی که نهفته در قلم موی تو بود
بر بوم چکید و عصر عاشورا شد
----------------------------------------
پیش از تو کسی خبر ز مهتاب نداد
یک لحظه مرا رهایی از خواب نداد
وقتی که تمام دشت له له می زد
غیر از تو کسی به تشنه ها آب نداد
-----------------------------------------
هرگاه عطش آمد و بی تاب شدم
با جرعه ای از مشک تو سیراب شدم
از شرم و خجالت دو دستت اما
 مانند تمام رودها آب شدم
-------------------------------------------
غمی سنگین مرا در بر گرفته
دلم سمت ضریحت پر گرقته
محرم می رود اما دل من
دوباره نوحه را از سر گرفته
--------------------------------------------
هرسال برای تو سیه می پوشیم
در دسته ی عاشقان علم بر دوشیم
ما ،بعد هزار و چارصد سال هنوز
با یاد لب تو آب را می نوشیم
--------------------------------------------
معشوق علی اکبری می طلبد
گاهی بدن و گاه سری می طلبد
تقویم پر از فرصت عاشورایی ست
هر روز حسین (ع) یاوری می طلبد
---------------------------------------------
سرگرم تماشای تو دنیا به سر نی
دنیا شده مجنون تو اما به سر نی
از مشرق چشمان تو هفتاد و دو خورشید
تابیده شد از روی زمین تا به سر نی
---------------------------------------------
بر سر نعش ام بنین(س)غوغا شد
همه گفتند حسین بن علی تنها شد
تا که حیرت زده در دشت دو دستت دیدم
گفتم از یوسف من یک اثری پیدا شد
----------------------------------------------
تا خیمه ها عباس دارد غم ندارم
پشتم به تو گرم است ای کوه وقارم
من رحمت الله و تو پرچم دار فضلی
بوسیدن دستان تو شد افتخارم
-----------------------------------------------
تمام کربلا در خون نشسته
نگاه خیمه ها در خون نشسته
زمین و آسمان از ناله پر شد
تن خون خدا در خون نشسته
-----------------------------------------------
گرفتارم گرفتارم ابالفضل
گره افتاده در کارم ابالفضل
دعایی کن دوباره چند وقتی ست
هوای کربلا دارم ابالفضل
------------------------------------------------
جانم فدای نام زیبایت ابوالفضل
قربان زخم چشم بینایت ابوالفضل
گر من به جای القمه بودم، زحسرت
هرآن بخشکیدم بر آن روزت ابوالفضل
تاسوعا روز قمر بنی هاشم تسلیت باد
-------------------------------------------------
از کجا معلوم شاید ناگهانت برگزید
انتخاب عشق ناگاه است می دانی چرا؟
از محرم دم به دم هر چند ماتم می چکد
باز اما بهترین ماه است می دانی چرا؟
--------------------------------------------------
از زمین تا آسمان آه است می دانی چرا؟
یک قیامت گریه در راه است می دانی چرا؟
بر سر هر نیزه خورشیدی ست یک ماه تمام
بر سر هرنیزه یک ماه است می دانی چرا؟
--------------------------------------------------
به دل شور محرم داشت باران
هزاران قطره ماتم داشت باران
خودم دیدم میان دسته آن شب
به روی شانه پرچم داشت باران
--------------------------------------------------
آقا فدای نام شما نام کربلا
هر دو شده بهانه ی هر گریه و غمی
قربان محتشم که چه زیبا سروده است
باز این چه شورش است در خلق عالمی
حی علی البکاء که محرم رسیده است
وقت عزا و نوحه و ماتم رسیده است
---------------------------------------------------
ماه محرم آمده باید دگر شوم
باید به خود بیایم و زیر و زبر شوم
باید سبک عبور کنم از خیال سود
باید خلاص از تب و تاب ضرر شوم
 آزاد از مثلث تزویر و زور و زر
آزاد از هر آنچه نقوش و صور شوم
-----------------------------------------------------
نفس بده که نفس پای این علم زنم
نفس بده که فقط از حسین دم بزنم
سرم فدای قدمهات آرزو دارم
که سرنوشت خودم را بخون رقم بزنم
سرم هوای تو دارد دلم هوای ضریح
چه می شود که سری گوشه ی حرم بزنم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبي در تاریخ 1391/09/13 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

سلام سايت خوبي داري احسنت همين طور ادامه بدهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,746
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,746
  • بازدید ماه : 5,821
  • بازدید سال : 121,753
  • بازدید کلی : 11,958,226