loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 651 1392/06/19 نظرات (0)

تو را چون آب دریا دوست دارم

به قدر خواب و رویا دوست دارم

سرکاری ! همه اینها دروغه

تو را من بیش از اینها دوست دارم
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

سخت است وقتی از بغض

گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است

به لرزه انداخته چهار ستون دلم را

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
دوست داشتنت معادله ایست که نفس هایم را اثبات می کند


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

 

» فرقی نمیکنه که به اندازه دل یک گنجشک دوستت داشته باشم یا به اندازه دل فیل مهم اینه که به اندازه یک دل دوستت دارم . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 

» اگر روزی مقدر شد که با اشکت وضو سازم ، خدا داند که با چشمت هزاران قبله میسازم . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

» دانم و دانی که جانم عاقبت از آن توست ، پس نزن آتش به جانم چون که جانم جان توست گر زنی آتش به جانم من بسوزم در رهت ، پس از آن هر ذره خاکسترم خواهان توست . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 

» نازی که ز لبخند گل یاس هویداست ، زیبائی عشق است که در چشم تو پیداست . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 

» هر آنکه از رفاقت دم میزد ولی ناخوداگاه از خیانت دم میزد ، تو رویاهام که با هر یک رفیقو که با هر یک غم و شادی شریکو به وقت خوش همه با تو رفیقو ، به مشکل میرسی هر یک غریب توی گفنار خویش دم از رفاقت ولی بوئی نبردند از صداقت ...

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 218
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,947
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,947
  • بازدید ماه : 5,022
  • بازدید سال : 120,954
  • بازدید کلی : 11,957,427