loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 210 1392/11/27 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه !

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است
چرا درها به رویم سنگ سنگ است
در این دنیا ندیدم روز خوبی
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

نه کسی منتظر است
نه کسی چشم به راه
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

ما به هم نمی رسیم
امّا بهترین غریبه ات می مانم
که تو را همیشه دوست خواهد داشت

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

 

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم
یکی بود ، یکی
بی خیال
خلاصه اش می شود : دوستت دارم

 

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا

 

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله!
هنوزم دوستت دارم

 

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

 

بانو
آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا
من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم

 

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همین طوره

 

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,132
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,333
  • بازدید ماه : 2,333
  • بازدید سال : 118,265
  • بازدید کلی : 11,954,738