loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 355 1393/04/14 نظرات (0)

پاراگراف های تاثیرگذار و بی‌نظیر

 

"چطور می شود قلبی را پنهان کرد
که این همه عاشق است
خبر مرگت را که آوردند
تو نبودی
هر بادی که می گذشت
پرده ی دلم را تکان می داد
تو مرده ای
و من هنوز
نگران چین پیشانی ات هستم."

غلامرضا بروسان


"در اتاقي كه به اندازه ي يك تنهاييست
دل من
كه به اندازه ي يك عشقست
به بهانه هاي ساده ي خوشبختي خود مي نگرد
به زوال زيباي گل ها در گلدان
به نهالي كه تو در باغچه ي خانه مان كاشته اي
و به آواز قناري ها
كه به اندازه ي يك پنجره مي خوانند"

فروغ فرخزاد


"دوست داشتن بهترین شکل مالکیت
و مالکیت .......
بدترین شکل دوست داشتن است!"

پائولو کوئلیو


"بد شانسی های احساسی ام بیشتر ناشی از خودم بود تا او ،
زیرا او را طوری دوست داشتم که او هرگز قادر نبود همان طور دوستم بدارد ،
اگر چه در فرصت های نادری کوشیده بود."

ماریو بارگاس یوسا


"من ابلهی هستم که

قلب دارد ولی عقل ندارد
و تو ابلهی هستی
که عقل دارد ولی قلب ندارد
هر دویمان ناراحت هستیم و رنج می کشیم"

فئودور داستایوفسکی


"مراقب کتابها و آنچه درون شان است باشید؛
کلمات می توانند شما را به تمامی عوض کنند."

کازاندرا کلیر


"خاطرات خیلی عجیب هستند ..
گاهی اوقات می خندیم به روزهایی که گریه می کردیم،
و گاهی گریه می کنیم به یاد روزهایی که می خندیدیم!"

هاروکی موراکامی


"کسانی که می توانند تو را معتقد به چرندیات کنند، می توانند تو را وادار به انجام کارهای وحشیانه کنند."

ولتر


"اگر ما قدرت جادويی خواندن افكار يكديگر را داشتيم، نخستين چيزی كه در دنيا از بين می رفت، عشق بود."

برتراند راسل


"سخت است همزيستی دائم با کسانی که دغدغه‌هايت را نمی‌فهمند، امّا عزيزانِ تو اند."

گابریل گارسیا مارکز


"دیگران را اگر از ما خبری نیست، چه باک
نازنینا، تو چرا بی خبر از ما شده ای ...؟ "

استاد شهریار

 


"هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ...
آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند."

چارلز بوکوفسکی


"تو را باید به دستور زبان اضافه کنند،
تو
ضمیر ناخودآگاه شعرهای منی..."

کامران رسول زاده


"همه ی آنهایی که مرا می شناسند
می دانند چه آدم حسودی هستم
و همه ی آنهایی که تو را می شناسند ..
لعنت به همه آنهایی که تو را می شناسند"

نزار قبانی


"این همه از تاریکی بد نگویید
شما که فروش چراغ تان
به لطف همین تاریکی است"

شمس لنگرودی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,260
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,260
  • بازدید ماه : 5,335
  • بازدید سال : 121,267
  • بازدید کلی : 11,957,740