loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 953 1393/04/24 نظرات (0)

1 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : مژگان

2 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : شکوفه ن۳۳ کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۱٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۱ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۱۳۳

14 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان زندگی دختری به نام مژگان که عاشق پسرعموشه ولی وقتی ۱۸ سالشه پسرعموش با دختر خاله مژگان عروسی می کنه و مژگان هم دانشگاه یک شهر دیگه پزشکی قبول می شه و برای ۷ سال به یک شهر دیگر می رود و سعی می کند اصلا به شهر خودش برنگردد جز برای دوبار و بعداز ۷ سال با پسر عموش برخورد می کنه و درگیر مشکل جدید پسر عموش می شه. پسر عموش با همسرش دچار مشکل شده و حالا ماجراهایی این دو با هم و اتفاقاتی که می افتد و برخوردهای خانواده مژگان و زن پسر عموش با مژگان داستانی جالب و پر از ماجراهای مختلف پزشکی است .

 

5 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از شکوفه ن۳۳ عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

 

21 دانلود رمان مژگان | شکوفه ن33 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

بوی اسفندوگلاب وباهم قاطی شده بود صدای کـل کشیدن زنهاهمه جا راپرکرده بود …همه به احترام عروس ودامادبلندشدند وبه سمت در رفتند …فقط من روی صندلی نشسته بودم…. اصلا چراامده بودم؟ بغض گلویم راگرفته بود… دلم می خواست دادبزنم …اخه چرا؟یعنی نیلو به من سَرتربود؟ یعنی؟ …نه سَرترنبود ….فقط باباش باعمو، دوست جون جونی بودند ونیلوهم خیلی سروزبون داشت…. چیزی که من نداشتم…. زبونی داشت یک متر، عشوه ونازش که دیگه هیچی، پشت چشمی برای همه نازک می کردکه حتی دل زنهاراهم می برد…. ولی من چی؟ حتی عرضه نداشتم باپسرعموی خودم دوکلام صحبت درست وحسابی کنم …..بهش بگم دوست دارم ….نیلو لیاقت تورونداره ….نیلو همیشه مسخره ات می کنه …می گه کامران شیربرنجه… کامران خشکه… ولی جلوت قربون وصدقه می ره… چه فایده؟ حالاهم می گفتم …زن عمو که عاشق نیلوفره …یک نیلوفرمی گه…. صدتا نیلوازدهنش درمی اد….. کسی این بین توجهی به من نداره …..
توفکربودم که دستی به شانه ام خورد
– توچرانمی ای ؟مامان می گه بهت بگم بیای قندبسابی….
باپوزخندی نگاهش کردم …..مینابودخواهرکوچکم…. ازمن یک سال کوچکتربود… مینا دیگه چیزی نگفت مثل اینکه ازنگاهم خواند ورفت.
“برای چی می رفتم؟ روی سر کی قندبسابم؟ قند!!!هه!!”
دلم راباید می سابیدم …روی سر کسی که عشق دوران کودکی وبزرگسالی ام بود ……البته نه فقط من…. اکثردخترهای فامیل عاشقش بودند… ولی من از۱۳ سالگی عاشقش بودم ومدام بیشتروبیشتر می شد ….تااینکه مامان دوهفته قبل امدو اب پاکی ریخت رودستم وگفت کامران ونیلوفرقراره باهم عروسی کنند…. ماتم برده بود…. داشتم دیوانه می شدم…. اخه من احمق برای خودم چه نقشه هایی که نکشیده بودم ….چه می تونستم بکنم…. فقط نظاره گر ازدست دادن عشقم بودم…… دراین بین میناازدلم خبرداشت ومی دونست عاشق ودلباخته کامرانم وشب وروز ندارم…..
.یادمه دوشب ومدام گریه کردم ودرجواب مامان که می گفت چراچشمات قرمز شده ؟گفتم سرم دردمی کنه….. امروز هم به اجبارمامان امدم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,520
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,520
  • بازدید ماه : 4,595
  • بازدید سال : 120,527
  • بازدید کلی : 11,957,000