loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 355 1393/07/24 نظرات (0)

1 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : بالهای فرشته

2 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : atieye80

3 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۳٫۰ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۲ (ePub) – اندروید ۰٫۷ (APK)

11 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۳۶۰

14 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

قصه ی این رمان درباره دختریه که پدرش معتاده و زندگی اونو مادرشو کرده جهنم، طی اتفاقاتی به خاطر پدرش مادر دختر داستانمون میمیره و حالا اون میمونه و یه مشت در و دیوار…
دخترداستانمون وارد یه محله جدید میشه زندگی جدیدی شروع میکنه اما سرنوشت هنوز دست از بازی کردن برنداشته و زندگی این دختر دوباره زیر و رو میشه و…

 

5 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از atieye80 عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان بالهای فرشته | atieye80 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

صدای جیغش در گوشم میپیچد و من نمی توانستم کاری کنم…روحم را آزار میدهد اما من توان ندارم او را نابود کنم…پدری که سال ها کارش شده بود علافی معتادی بیچارگی و گدایی…او ما را مایه ننگ میدانست بلکه خودش مایه ی ننگ بود…مادرم هنوز جیغ میزد از درد از بدبختی و سرنوشت…پدرم با بی رحمی تمام بر تن خسته مادرم کمربند میکوبید به خاطر معتاد بودنش او را از شرکت بیرون انداخته بودند و حال دق دلیش را سر مادرم بیچاره ام خالی میکرد…دیگر طاقت نداشتم بنشینم و به جیغ های از سر درد مادرم گوش بسپارم…از در اتاق که بیرون آمدم پدرم به سمتم برگشت…مادر بیچاره ام با درد روی زمین ولو شده بود و با دیدن من چشمهای خسته و پر از دردش رنگ نگرانی گرفت…به سمت پدرم رفتم و کمربند را از دستش کشیدم و جیغ زدم:
_بسته دیگه خسته شدم…تمومش کن مردک تو مثلا پدر منی شوهر این زنی و مرد این خونه…تا کی میخوای اینکاراتو ادامه بدی؟ میخوای تا آخر عمر این علافیتو ادامه بدی؟
مادرم با چشمهای نگران و گرد شده آرام زیر لب اسمم را زمزمه کرد:
مامان_فرشته
بابا به سمتم خیز برداشت و من با ترس به عقب برگشتم…دیگه وقتش بود خوی حیوانی خویش را به من هم نشان دهد…با این فکر پوزخندی بر لبانم آمد و سر جایم ایستادم…با خود گفتم:”بزار ببینم میخواد با دخترش چیکار کنه؟”…با کمربند به جانم افتاد و من محکم بر زمین سفت و بی رحم خانه کلنگی مان برخورد کردم…درد تمام وجودم را پر کرده بود…مادرم سعی میکرد مرا نجات دهد ولی این مرد خوی حیوانی داشت به کسی رحم نمیکرد و او این را خوب میدانست…مادرم دیگر خسته شد و بر زمین افتاد به نفس نفس افتاده بود…زن بیچاره نه دیگر توان داشت و نه دیگر نای که بتواند مرا نجات دهد…این مردی که جلویم ایستاده است پدرم است؟ این مرد که من را با بی رحمی تمام میزند…جای جای بدنم میسوخت و بعضی از نقاط پوستم خراش برداشته و زخم شده بود…دیگر نه نای حرف زدن داشتم و نه توان برای نجات خود چشمانم آرام آرام از این صحنه وحشیانه خسته شدند و روی هم قرار گرفتند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 236
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,364
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,364
  • بازدید ماه : 6,439
  • بازدید سال : 122,371
  • بازدید کلی : 11,958,844