loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 919 1393/08/04 نظرات (0)

1 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : سهم من از انتقام

2 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : مطهره۷۸

3 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۱٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۷ (کتابچه) – ۰٫۱ (ePub) – اندروید ۰٫۶ (APK)

11 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۱۴۸

14 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان در مورد دختری به نام نفس هست. نفسی که از روزگار بد میبینه. اما با استفاده از انتقام بهترینا براش میاد و میتونه اون تلخی ها رو بریزه دور …
تو این داستان یا رمان با دکتر رامتین راد هم آشنا میشه .
و ماجرا کم کم به انتقام و بعد به عشق کشیده میشه …

 

5 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از مطهره۷۸ عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان سهم من از انتقام | مطهره78 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

تو اتاقم نشسته بودم داشتم با لب تابم ور میرفتم.که یهو عکس احسانو دیدم.احسان سه ماهی بود که نامزدم شده بود.خدایی خیلی دوسش داشتم.دلم هوای صداشو کرد.یه زنگ بهش زم بعد از ۴تا بوق برداشت.
باخنده گفتم:سلام.اقایی خوبی؟
باصدای خیلی خشک گفت:سلام ممنونم خوبم.تو خوبی؟
خیلی سرد بود اما واسه چی سعی کردم مثل خودش باشم.منم گفتم:
خوبی.چی کار میکردی؟
تا اینو گفتم با همون صداش گفت:
تو کارو زندگی نداری؟من فعلا کار دارم.بای.
وقتی قطع کرد حس کردم یه نفر به گوم خنجر میکشه.اون کسی نبود اونا هق هق هایی بودن که میخواستن خودشونو یه جوری پرت کنن بیرون ومن نمیزاشتم.اشکام دونه دونه صورتمو خیس کردن.
احسان پسر همکار بابا بود.بابا همکارش رو قد عموم دوست داشت از قدیم اسم من واحسان روی هم بود.نمیدونم چرا ولی از وقتی واسه من خواستگار میومد بابا میگفت نه فقط احسان.منم کم کم به احسان علاقه مند شدم.ولی اون نه بود وفکر میکنم الانشم نیست.من میخوام اونو عاشق خودم کنم پس باید غرور رو بزارم کنار دوباره زنگ زدم.بعد چند تابوق برداشت.
با صدایی که معلوم بود ناراحتم گفتم:احسان چرا گوشی رو اینجوری قطع کردی؟
صداش رفته رفته بالا میرفت با همون حالتش گفت:ولم کن.دختر توچرا دست از سرم برنمیداری؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,469
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,469
  • بازدید ماه : 4,544
  • بازدید سال : 120,476
  • بازدید کلی : 11,956,949