loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 904 1393/09/23 نظرات (0)

1 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : ضجه های ویرانی من

2 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : رز وحشی

3 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۶٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۴ (پرنیان) – ۱٫۰ (کتابچه) – ۰٫۴ (ePub) – اندروید ۱٫۰ (APK)

11 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۷۴۸

14 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

این داستان درباره زندگیه … درباره آدمها ، زندگی ها عشق ها جدایی ها ، زندگی هایی که شروع میشن و به تلنگری تموم …
زندگی هایی که با عشق شروع میشن ، با تب تند و بعد توی واژه شروع از هم میپاشند و عشق هایی که دوباره شروع میشن و …
این داستان یک اجتماعی عاشقانه ساده است ، هیچ پیچیدگی نداره ، واقعیتی که کمی رئال به دست نویسنده توش وارد شده ، این داستان یک زندگیه …

 

5 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از رز وحشی عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان ضجه های ویرانی من | رز وحشی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

دستام و زده بودم به پشتم و تکیه داده بودم به ستون کنار دیوار ، سرم پایین بود ، زیادی بچه گانه بود ژستم ، برا زنی که داره دوره دکتراش رو میگذرونه برا زنی که زندگی کرده طلاق گرفته برا زنی که با شوهر صیغه ایش قرار داشت ، با همون شوهری که خانواده اش از وجودش خبر نداشتن ،
کمی با خودم فکر کردم
برا زنی که بیست و چند سال عمر کرده بود ، زیادی زندگی کرده بودم زیادی شناخته بودم زیادی دیده بودم ،خیلی جوون بودم برای هضم همه این چیزایی که تو دلم میگذشت ، قده یه پیر زن ۷۰ ۸۰ ساله درد کشیده بودم تجربه کرده بودم ، دردناک تجربه کرده بودم
همونطور که سرم پایین بود یه دست مردونه از زیر شالم کنارگوشم رو قلقلک داد ، اگر تو حالت عادی بودم یه لبخند بزرگ روی لبم جا خوش میکرد ، اما در حالت عادی نبودم ، شوکه بودم ، بدترین خبر عمرم رو شنیده بودم ، بدتر از هر خبر دیگه ای
سرم و بالا اوردم ، اروم در گوشم گفت
-جاهای عاشقانه تر هم میشد قرار گذاشت
نفسای داغش که خورد به گوشم چشام زوم مردمک چشمای مشکیش شد ،دقیق نگاش کردم ، اونم داشت دکتری میگرفت ، از سره بی کاری داشت درس میخوند و من داشتم دست و پا میزدم که این جامعه من رو بپذیرن ، داشتم زور میزدم تا شاید درس خوندن این مهر پر رنگ طلاق رو از رو پیشونیم پاک کنه یا لااقل کمی محوش کنه ،
-بریم ؟
سرم و انداختم پایین
با پام سعی کردم سگریزه های کوچیک کنار ستون رو جا به جا کنم ، چرا این اتفاق افتاده بود ؟ چطور همه چی به هم ریخته بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,131
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 4,206
  • بازدید سال : 120,138
  • بازدید کلی : 11,956,611