loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 1119 1393/10/07 نظرات (0)

1 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : وقتی به یک مرد مبتلا شدم

2 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : مامان نخودچی

3 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۲٫۵ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۷ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۶ (APK)

11 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۲۵۴

14 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

فضای رمان کاملا واقعی و در بستر خانواده های معمولی و سنتی و صمیمی روایت می شود!
رمان از زبان دختر شاد و مهربانی به نام ایرن است . استخوانبندی اصلی داستان را عشق ایرن به سروش پسر عمویش تشکیل می دهد اما در کنار این عشق، ایرن باورهایش به مرور تغییر می کند که این تغییر مثبت را مدیون چند نفر است.
در این رمان در لابلای قصه عشق ایرن به پسرعموی خود ، سرگذشت عشق عده ای از آدم های دور و اطراف ایرن را نیز می خوانیم ، گاهی تلخ و گاهی شیرین !

 

5 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از مامان نخودچی عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم |  مامان نخودچی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

محبوبه با حرص لباس را روی تختم پرت کرد و عصبی سرتاپایم را برانداز کرد وبا خشم گفت:خجالت بکش ایرن!
دستم را زیر چانه ام گذاشتم با خونسردی لبخندی به چهره برافروخته اش کردم وگفتم :چرا؟
از خونسردیم خشمش دوچندان شد وغرید: چرا!؟ لخت بری سنگین تری!
پفی کردم وبی حوصله گفتم :بس کن محبوب!
غصبناک گفت :بس کنم تا هرگندی که دلت میخواد به زندگیت بزنی؟! آخه به چه قیمتی این دل این پسرو بدست بیاری؟ با بیرون ریختن تن وبدنت؟!مگه اون چی داره که خودتو داری بخاطرش به آب وآتیش میزنی؟
دیگر نتوانستم خودم رو کنترل کنم وعصبی گفتم:دوسش دارم بفهم!
سرش رو به نشانه تاسف تکان داد با ناراحتی چادروکیفش را برداشت وقبل از اینکه اتاق را ترک کند با بغضی که در صدایش بود گفت:عشق این پسر کورت کرده، حواست به کارات نیست ،نگرانتم!
وقبل از اینکه اجازه دفاع به من بدهد در را محکم بست ورفت !طبق معمول قهر کرده بود ،عاشق نبود حال من را بفهمد.نمی دانم تا کی باید سراین مسئله با شیدا ومحبوبه بحث جدل می کردم؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,220
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,220
  • بازدید ماه : 6,295
  • بازدید سال : 122,227
  • بازدید کلی : 11,958,700