loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 310 1393/10/21 نظرات (0)

1 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : پازل

2 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : samin91

3 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۴٫۳ (پی دی اف) – ۰٫۴ (پرنیان) – ۱٫۱ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۹ (APK)

11 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۴۳۲

14 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

هر کدوم از ما میتونیم تکه مهم و تاثیر گذاری در پازل زندگی خودمون و اطرافیانمون باشیم … پازل ها فقط وقتی تکمیل میشن که هر تکه سر جای درست خودش نشسته باشه… پس بیاید تکه درستی باشیم که جای درستی نشسته.

 

5 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

11 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از samin91 عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان پازل | samin91 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

کفش هامو درمیارم و میگیرم دستم و شروع میکنم موازی خط ساحل قدم زدن
نرمی شن ها رو لابه لای انگشتام…خیسی و خنکی لذت بخش آب رو تا روی ساق پاهام … نوازش نسیم فرح بخش بهاری رو روی گونه هام و درخشش انوار طلایی خورشید رو پشت پلک چشمام حس میکنم و به این همه حس و حال خوب ، لبخند میزنم.
چشمامو میبندم ،سرمو میگیرم بالا و ُشش هامو از یه نفس هوای تازه ی دریا پر میکنم و با پلک های بسته به صدای زیبای امواج دریا گوش میسپارم…سعی میکنم با تمام وجود طعم خوش زندگی رو حس کنم… آروم آروم میشم…
خیره میشم به اون دورها…به اونجا که هیچ مرزی بین دریا و آسمون نیست..به اونجا که آبی دریا و آسمون تو هم محو شدن .یاد حرفش میفتم”میشه دریایی شد…حتی، میشه آسمونی شد…فقط باید دل رو زد به دریا… “
لبخندِ رو لب هام پر رنگ و پررنگ تر میشه.همیشه یادآوری او و حرفاش یه حس خوب و دوستداشتنی مهمون قلبم میکنه.نفس راحتی میکشم و خنکی آب رو اینبار تا ساق پاهام حس میکنم…
کف دریا، انگشتامو غلغلک میکنه و لبخندِ رولب هامو پهن تر.روی تخته سنگی میشینم و به خلیج همیشه فارس خیره میشم..به زلال آب…به پرتو نور خورشید رو سطح امواج…. عاشق قشمم و این پارک ساحلی زیباش… عاشق همه آرامشی هستم که الان دارم و عاشق خدایی که این لحظه های آرامشبخش رو به من هدیه داده
برمیگردم عقب و خیره خیره نگاهش میکنم و ادامه میدم
-و عاشق مردی که دلم رو با حس قشنگ دوست داشتن آشنا کرد…
خم میشم و نوک انگشتمو آروم آروم میکشم روی سطح شن ها .به خودم که میام میبینم بی اختیار اسمشو روی شن های ساحل حک کردم…
نگاهم میچرخه و روی چهره آروم علیرضا ثابت میشه . خیره شده به دور دست ها… انگار او هم هوس کرده توی این غروب زیبای بهاری خاطره هاشو مرور کنه…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,233
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,434
  • بازدید ماه : 2,434
  • بازدید سال : 118,366
  • بازدید کلی : 11,954,839