loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 285 1395/03/22 نظرات (0)

نوشته: shania*swan

تعداد صفحات: ۳۷۱ صفحه پی دی اف ، ۱۷۵۰ صفحه پرنیان

خلاصه :

تو از من “صداقت” خواستي و من “حماقت” کردم، چشم به “حمايت” تو داشتم و تو مرا “شماتت” کردي… و اين شد که هر دو به “فلاکت” افتاديم!
اشتباه من، خشم تو شد، و خشم تو درد من…
درد من زجر تو شد و زجر تو فرياد من!
داستان دختري که براي تکيه گاه بودن ضعيف بود و شکست! و مردي که به اين شکستگي دامن زد. شکستن بي صدايي که فرياد هردو رو به اسمان برد… پایان خوش

مقدمه :

ضيافت هاي عاشق را خوشا بخشش . خوشا ايثار
خوشا پيدا شدن در عشق . براي گم شدن در ياد
چه دريايي ميان ماست . خوشا ديدار ما در خواب
چه اميدي به اين ساحل . خوشا فرياد زير اب
خوشا عشق و خوشا خون جگر خوردن
خوشا مردن . خوشا از عاشقي مردن
در سينه دلم گم شده تهمت به كه بندم؟
غـيــر از تــــو در اين خانه كسـي راه ندارد
(ادهم آرتيماني)

 

 

 

منبع : roman-dl.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,374
  • بازدید ماه : 1,374
  • بازدید سال : 117,306
  • بازدید کلی : 11,953,779