loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 489 1391/09/14 نظرات (2)
خداوندا
 دستم به آسمانت نمی رسد
اما تو که دستت به زمین می رسد
بلندم کن
--------------------------------------------------
سپاس خدا را که رخصتم داد هر آنگاه بخواهم با او
خلوت کنم و راز ها و نیازهایم را بدون هیچ واسطه ای به وی بگویم
امام سجاد علیه السلام


بقیه را در ادامه مطلب بخوانید

به درگه تو آمدم
ز درگهت مکن ردم
اگر که خوب اگر بدم
که واجب العطائی
------------------------------------------------------
به بی نوا توئی نوا
به درد ما توئی دوا
به سینه ها توئی صفا
به دیده ها ضیاء توئی
--------------------------------------------------------
خدای مهربان من
شدی تو میزبان من
توان من،امان من
به جان من صفا توئی
-------------------------------------------------------
بیتاب و در تبم ببین
فریاد با ربم ببین
لبیک بر لبم ببین
مجیب هر دعا توئی
---------------------------------------------------------
احرام کویت بسته ام
با این دل بشکسته ام
به درگهت نشسته ام
امید جان ما توئی
--------------------------------------------------------
آیا ای خداوند روز حساب
فروزنده اختر و آفتاب
توئی مالک الملک و حی قدیم
بود لطف و احسان تو بی حساب
--------------------------------------------------------
ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی
نروم جز به همان ره که توام راهنمایی
بری از رنج و گدازی،بری از درد نیازی
بری از بیم و امیدی،بری از چون و چرائی
--------------------------------------------------------
همه درگاه تو جویم،همه از فضل تو پویم
همه توحید تو گویم که به توحید سزائی
تو حکیمی تو عظیمی تو کریمی تو رحیمی
تو نماینده فضلی تو سزاوار ثنائی
همه عزی و جلالی همه علمی و همه یقینی
همه نوری و سروری همه جودی و سخائی
----------------------------------------------------------
دیگر از عدل عذابم مکن ای معدن فضل
شعله خجلت ذنبم به عذابم کافی است
مستحق غضب و قهر و عذابم اما
بی محلی تو یا رب به جوابم کاف یاست
----------------------------------------------------------
تو که همواره یادم هستی و بامن
تو که هستی به من نزدیکتر از شارگ گردن
تو که کردی مرا اشرف به هر مخلوق
تو که دادی به من عاشق شدن بر خالق و مخلوق
خدایا از تو ممنونم
----------------------------------------------------------
الهی عاشقم من بر وصالت
که هرجا بنگرم ببینم جمالت
جهان را آفریدی بی کم و کاست
همه عالم به فرمان تو برپاست
-------------------------------------------------------------
تا تو به من نظر کنی
زیر و زبر شود دلم
همچو نگاه رحمتت
رنگ سحر شود دلم
ای همه دعای من
این تو و این ندای من
خدای من خدای من
خدای من خدای من
-------------------------------------------------------------
بی خبران عشق را یک نظر تو کافی است
بی خبرم ولی گهی اهل نظر شود دلم
یک شبه آشنای من تا به ابد برای من
خدای من خدای من خدای من خدای من

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/11/25 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟ وبت که خوبه امیدوارم خودتم خوب باشی
به منم سر بزن و نظرتو بگو ممنون میشم
تبادل لینک هم اگه خواستی با یکی از نام های \" اصفهان پاتوق \" یا \" وبسایت تفریحی اصفهان پاتوق \" لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتما.فعلا بدرور

این نظر توسط امیر حسین در تاریخ 1393/09/04 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی زیبا
دمت گرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,524
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,524
  • بازدید ماه : 5,599
  • بازدید سال : 121,531
  • بازدید کلی : 11,958,004