loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 791 1391/09/15 نظرات (1)

عیب است بزرگ بر کشیدن خود را

و زجمله خلق برگزیدن خود را

از مردمک دیده بباید آموخت

دیدن همه کس را و ندیدن خود را

-----------------------------------------------------------------

برف ها

کم کم آب می شود

شب

ذره ذره آفتاب می شود

و دعای هرکسی 

رفته رفته توی راه 

مستجاب می شود

 

 

بقیه در ادامه مطلب


هرگز روزت را با تکه های شکسته دیروز آغاز مکن امروز 

روز دیگریست

--------------------------------------------------------------

یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن 

شاید برنده کل دلتنگی هات شدم

-------------------------------------------------------------

مثل ساحل آرام باش تا 

مثل دریا بی قرارت باشند

----------------------------------------------------------

باید خودم را ببرم خانه

باید ببرم صورتش را بشویم

ببرم دراز بکشد

دلداری اش بدهم که فکرنکند

بگویم که می گذرد غصه نخور

-------------------------------------------------------------

صبرکردن دردناک است و فراموش کردن دردناکتر

ولی از همه دردناکتر این است که ندانی باید 

صبر کنی یا فراموش

---------------------------------------------------------------

آن دم که پدید گشتم از قدرت تو

پرورده شدم به ناز از نعمت تو

صد سال به امتحان گنه خواهم کرد

تا جرم من است بیش یا رحمت تو

------------------------------------------------------------

در اداره پست

کارمندی که مشغول مرتب کردن نامه هاست

می شنود بارش باران بهاری را

---------------------------------------------------------

ای آنکه بخشیدی به خوبان روی زیبا

ای کاش می دادی کمی هم خوی زیبا

---------------------------------------------------------

عمریست نشسته ام

پای لرز خربزه هایی

که هیچوقت یادم نمیاد

کی 

خوردمشان

------------------------------------------------------------

در فنجان خالی میشم

شبیه عابران خسته

مرا قورت می دهی و من 

راه قلبت را پیش می گیرم

در قهوه ای که 

به رگهایت جاری است

------------------------------------------------------------

مادر،تنها کسیه که میتونی براش نازکنی،سرش داد و بیداد 

راه بندازی،باهاش قهرکنی!اما با اینکه تو مقصر بودی 

بازم با یه بشقاب غذا با لبخند میاد و میگه با من قهری با غذا که قهر نیستی

-------------------------------------------------------------

من به سیبی خشنودم

و به بوییدن یک بوته ی بابونه

من به یک آینه،یک بستگی پاک قناعت دارم

--------------------------------------------------------------

ای مترسک

آنقدر دستهایت را باز نکن 

کسی تو را در آغوش نمی گیرد

ایستادگی همیشه تنهایی می آورد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farnam2011 در تاریخ 1393/10/06 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی
فیض بردم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,217
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,217
  • بازدید ماه : 5,292
  • بازدید سال : 121,224
  • بازدید کلی : 11,957,697