loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 421 1391/09/16 نظرات (2)

این منم پنهان ترین افسانه س شب های تو

آن که در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت

خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم

زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت

---------------------------------------------

خدا ابر رو به گریه میاره تا گل ها بخندن

پس هروقت بارون اومد یادت نره بخندی

 

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید


----------------------------------------------

همچون باران باش،رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن

---------------------------------------------

بغض های مرطوب مرا باور کن

این باران نیست که می بارد

صدای خسته ی قلب من است که 

از چشمان آسمان بیرون می ریزد

----------------------------------------------

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

مثل همین باران بی سئوال

که هی می بارد

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد

------------------------------------------------

با ابرها چه غصه ی پنهانی ست

این عصر چند شنبه ی بارانی ست

وقتی که می بریم مرام از هم

این عشق نیست چاقوی زنجانی ست

----------------------------------------------

آمدن را از باد و باران آموز

رفتن را از دل من

---------------------------------------------

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم

من تنها نیستم،تنها منتظرم

---------------------------------------------

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

چشم هایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است

----------------------------------------------

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه می لغزد

ولی باران نمی داند که من دریایی از دردم

به ظاهر گرچه می خندم ولی اندر سکوتی تلخ می گریم

-----------------------------------------------

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

------------------------------------------------

مثل باران چشم هایت دیدنی ست

شهر خاموش نگاهت دیدنی ست

زندگانی معنی لبخند توست

خنده هایت بی نهایت دیدنی ست

------------------------------------------------

اگر می دونستی چقدر دوست دارم

برای اومدنت بارون رو بهونه نمی کردی

رنگین کمان من

-------------------------------------------------

در حسرت موجم باران کفافم نیست

درمان درد من باران نم نم نیست

--------------------------------------------------

باران با دوش آب چه فرقی دارد

وقتی که عاشقی زیر هیچ کدام آواز نخواند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1393/10/06 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

ســــــــلام

دوســـــت عزیـــــزم

بـــا تــــبادل لیــــک موافـــــــقی ؟؟؟؟
پاسخ : نه

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/10/02 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

ســــــــلام

دوســـــت عزیـــــزم

وبــــت حـــــــرف نــــــــداره عـــــــالیه

خــــــوش حـــــال مـــــیشم بــه وبــــم ســــر بـــزنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 235
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,466
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,466
  • بازدید ماه : 4,541
  • بازدید سال : 120,473
  • بازدید کلی : 11,956,946