loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 566 1391/10/15 نظرات (0)

بچه ها درعين سادگي به دليل اينكه هيچ گونه پيش زمينه فكري در خصوص مسائل مختلف ندارند ديدگاه هاي منحصربه فرد و گاهي عميقي نسبت به برخي موضوعات دارند از اين به بعد قرار است از طريق زنگ انشا با ديدگاهي كودكانه به مباحث نگاه كنيم:
به نام خدا 
موضوع انشا: اينترنت چيست؟ 
بانام و ياد خدا انشاي خود را آغاز مي كنم. معلم به ما گفت در مورد اينترنت بنويسيم. من از اينترنت خيلي سرم مي شود و در خانه مان اينترنت پرسرعت داريم. 
اينترنت كاربرد هاي بسيار بسيار بسيار فراواني دارد. مامان ,بابا, برادر و خواهر من از اينترنت خيلي استفاده مي كنند. هر وقت برادرم پاي اينترنت مي نشيند همه اش مواظب است كسي به كامپيوتر نزديك نشود و خيلي خيلي به حريم خصوصي اعتقاد دارد. هيچ وقت به من ياد نمي دهد كه چه كار مي كند، مي گويد بزرگ مي شوي ياد مي گيري. 
خواهرم همه اش به سايت هاي مختلف سر مي زند و موقعي كه پشت كامپيوتر مي نشيند كه تحقيقات دانشگاهي اش را انجام دهد يه حرف هايي مي زند كه نمي شود در انشا نوشت اما همه اش به سرعت اينترنت مربوط مي شود. 
ما اينترنت پرسرعت داريم ولي هر وقت مي خواهم به سايت باشگاه مورد علاقه ام سربزنم بايد مدتها صبر كنم، آخر پشت سر هم پيغام خطا مي دهد برادرم مي گويد مربوط به سرعت است و با چراغ نفتي كار مي كند. 
من نمي دانم حالا كه برق آمده چرا كاري نمي كنند اينترنت هم برقي شود. 
خواهرم مي گويد كابل با كشتي قطع شده و دارند تعمير مي كنند. كاش اين كشتي ها مي فهميدند ما كار داريم قبض آب،برق، گاز تلفن و ... بايد اينترنتي پرداخت شود. دانشگاه ها اينترنتي ثبت نام مي كنند و تازگي هر كاري مي خواهي بكني مي گن از طريق سايتمان اقدام كنيد، اما نمي شود. 
پدرم مي گويد همه تقصير ها به گردن اينترنت ملي است و اگر راه بيفتد فاتحه اينترنت خوانده است. من نمي دانم اينترنت ملي يعني چه اما مي دانم مردن چيز بدي است خدا كند اينترنت نميرد وگرنه من ديگرنمي توانم بازي كنم و عكس ببينم. 
اين بود انشاي من.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 3,219
  • بازدید سال : 119,151
  • بازدید کلی : 11,955,624