loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 296 1393/05/16 نظرات (0)

من عاشق آن بوسه های هول هولکی ام…
یادته عزیزی. دوست دارم

- -- ----- ----- -- -

عشق همین خنده های ساده توست!
وقتی با تمام غصه هایت می خندی!
تا از تمام غصه هایم رها شوم…!!!

- -- ----- ----- -- -

دیشب تو فکرت بودم
ناگهان دیدم یه اشک از چشام اومد بیرون
از اشک پرسیدم چرا اومدی بیرون
گفت :تو چشمای تو کسی هست که جای من اونجا نیست…



اس ام اس عاشقانه

خدایا
این بند دل آدم کجاست؟
ک گاهی با یک
اسم..
نگاه..
با حضور یک نفر..
و یا با یک لبخند “پاره میشود

 

- -- ----- ----- -- -

عشق و سپاس گزاری می تواند اعجاز کند و دریاها را از هم بشکافاند
و کوه ها را حرکت دهد و بیماری ها را شفا دهد.

- -- ----- ----- -- -

ﺩﻟﻢ ﻳﻜ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﻳﻜ ﺗﻠﻔﻦ ﻧﺎﺍﺷﻨﺎ!
ﺑﺎ ﺑﻲ ﻣﻴﻠﻲ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﻫﻢ ﺻﺪﺍﻱ ﺗﻮ

- -- ----- ----- -- -

ﺑﻪ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ﺗﻠﺦ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ ﻧﺸﺪ
ﮐﻪ ﺗﻮﺭﻓﺘﯽ ﻭﺩﻟﻢ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺍﯼ ﺑﻨﺪ ﻧﺸﺪ
ﺑﺎ ﭼﺮﺍﻏﯽ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﮔﺸﺘﻢ ﻭﮔﺸﺘﻢ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ
ﻫﻴﭻکﺲ ﻫﻴﭻﮐﺲ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﻨﺪ نشد
ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﺷﺒﯽ ﺷﺎﻋﺮﻫﺎ
ﻋﺎﻗﺒﺖ ﺑﺎ ﻗﻠﻢ ﺷﺮﻡ ﻧﻮﺷﺘﻨﺪ :ﻧﺸﺪ!

- -- ----- ----- -- -

کسی نیامده جز او سر قرار خودش
نشسته غرق تماشای شیعیان خودش
چه انتظار عجیبیست اینکه شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش.

- -- ----- ----- -- -

دوسم نداره؟؟؟
خب باشه…
من خودم یه تنه،
قد جفتمون دوستش دارم..

- -- ----- ----- -- -

از زندگیم یاد گرفتم:
به بودن ها دیر عادت کنم و به نبودن ها زود…
آدم ها نبودن را بهتر بلدند…

- -- ----- ----- -- -

حکم فراموشی تورابرایم آوردند به یادمحبت هایت امضانکردم.

- -- ----- ----- -- -

فردا شب، شب آرزوهاست
زیبایی گل را برای زندگیت و کوتاهی عمرش را برای غمهایت آرزومندم.

- -- ----- ----- -- -

باهام ﺩﻋﻮﺍ ﮐﻦ
ﺑﺎﻫﺎﻡ ﻗﻬﺮ ﮐﻦ
ﺣﺮﺻﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭ
ﺑﻬﻮﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮ
ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺷﮑﻤﻮ
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﯼ
ﺍﻣﺎ
ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺮﯼ
ﻫﯿﭽﻮقت…

- -- ----- ----- -- -

گل یا پوچ؟؟؟؟
دستت را باز نکن حِسم را تباه مکن!
بگذار فقط تصور کنم در دستانت برایم کمی عشق پنهان است!

- -- ----- ----- -- -

می لغزد نگاه خسته ” من ” بر نگاه خیره ” تو “،
و آشوبی ازعشقی نهفته، خواهشی مبهم، قصه های ناگفته، رازهای پنهان، خنده های سردبر پا میشود،
و میرو ی به دور دستها،
چه دشوارست باور تلخ نبودنت…!

- -- ----- ----- -- -

حس خوبی نیست در رویای کسی گم شوی که فکر تو حتی در خوابش هم نمیگنجد…!

- -- ----- ----- -- -

مادر است دیگر
گاهی به خاطر مریضی فرزندش چند شب پلک بر هم نمیگذارد.
سلامتی تمام مادرا

- -- ----- ----- -- -

بغض میکنم زمانی که میدانم قراراست برایت خاطره شوم
عزیزی فقط ازت میخوام من رو به خاطره تبدیل نکنی، همین

- -- ----- ----- -- -

بودنم تورابرگی بوددرشلوغی شاخساریک درخت
ونبودنم برگی است که چرخ زنان روی فراموشی پاییز تنت گم خواهد شد! بدرود
برای اخرین باربرآواز گیجت بوسه میزنم

- -- ----- ----- -- -

خانه ای را که نه شمعی به اجاق آن باشد…
ونه آبی بر سماکش بجوشد…
به جنگیدن که سهل است…
با دست خود… وامی گذارم و… می گذرم!!!

- -- ----- ----- -- -

به هیچ عشقی دیگر ایمان ندارم…
کافرشده ام…
گناهش پای تو….

- -- ----- ----- -- -

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز…
نه از روی اجبار…
و نه از روی تنهایی
فقط برای اینکه
“ارزش دوست داشتن دارد

- -- ----- ----- -- -

ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﺍﺭﯼ
ﺳﮑﻮﺕ ﻋﻼﻣﺖ ﭼﯿﺴﺖ
ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﻋﻼﻣﺖ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺍﺳﺖ
ﯾﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺑﻠﻬﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺍﺳﺖ
ﻣﻌﻨﯽ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺑﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﯼ
ﺳﮑﻮﺗﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻢ
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ

- -- ----- ----- -- -

خدایا خودم و خودت نه آدمای بیخودت…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 800
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 800
  • بازدید ماه : 3,875
  • بازدید سال : 119,807
  • بازدید کلی : 11,956,280