loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 320 1392/03/31 نظرات (0)

 

حماقت چیست…؟

این که من…

تو را…

با تمام بدی هایی که در حقم میکنی…!!

هنوز…

دوست دارم

.

.

.

عشق خیالی من ، خودت نیستی ولی هنوز عشق خیالیت در رگهایم جریان دارد

و قلبم میتپد با عشقی که تو در رگهای من جا گذاشتی …

.

.

.

 

بعضی وقتا لازمه گیاه باشی و فتوسنتز کنی ولی محتاج بعضیا نباشی !

.

.

.

هیــــــس !!!

آرام تر..

مگر سر اورده ای با این همه ســــــــَر و صـــــــــدا؟!…

برو..

هروقت دل آوردی برگرد..

.

.

.

تو همان سنگـِ در جویبار روزگاری

و من

همان آب روان

هرچه و هرطور که میخواهی باش

من

کار خودم را خواهم کرد!

.

.

.

با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه …

با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !

یکی من بودم یا تو ، مهم نیست …

مهم قصه ایست که تمام می شود !

.

.

.

سلام روزگار… چه میکنی با نامردی مردمان..

من هم ..اگر بگذارند …

دارم خرده های دلم را…

چسب میزنم… راستی این دل … دل می شود ؟

.

.

.

تا قیامت هم خیانت کنم

باز حساب مان

پاک نمی شـــود!!!!

.

.

.

به زخمهایم می نگری ؟!

درد ندارند دیـــــــــــــــگر

روزی که رفتـــــــــــــــی ،

مرگ تمام درد هایم را با خودش بـــــــــــــــرد !

مرده ها درد نـــــــــــــــمی کشند

حرف آخرم این

برنگرد دیـــــــــــــــگر

زنده ام نـــــــــــکن !

.

.

.

لطفـاً دستگـاه  شـوک را خـامـوش کـُن

و لبـانت را ببنـــد

جملـــه هـای عاشقـــانـه دیگــر فـایـده نـدارد !

عشق ، درونـم مـرد دیگـــر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 802
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 802
  • بازدید ماه : 3,877
  • بازدید سال : 119,809
  • بازدید کلی : 11,956,282