loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 226 1395/03/17 نظرات (0)

به اونایی که عجله دارن فارغ التحصیل شن یادآوری کنم که عزیزم بیرون که کار نیست ، باور کن خونه هم هیچ خبری نیست !

.

.

همون دانشگاه بمون حداقل هر کی پرسید چیکار میکنی بگی دانشجو هستى

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

ﻣﺸﮑﻠﻢ ﺗﻮ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺲ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ

.

.

ﻣﺸﮑﻠﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ!!!
ﺁﻫﺎﻱ تویی که داری میخندی ﺗﻮاﻡ دوس دارم

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

 

یه عدد انتخاب کن…
بعد برو پایین…

۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
۱۰
۱۱
۱۲
۱۳
۱۴
۱۵
۱۶
۱۷
۱۸
۱۹
۲۰
۲۱
۲۲
۲۳
۲۴
۲۵
۲۶
۲۷
۲۸
۲۹
۳۰

خُب…خُب …حالا هر کی…هر عددی رو ک انتخاب کرده؛
باید ماه رمضان ٬تو اون روز منو افطاری دعوتم کنه…..!!
می خوام از الان برنامه افطاریم رو تنظیم کنم………!!!

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

میدونین چرا آقایون اینقدر به پارک دوبلشون مینازن؟؟
چون تنها کاریه که بدون کمک مامانشون از پسش بر میان

هر خانومی لایک نکنه شلغمه!!
بنی آدم اعضای یکدیگرن ولی در
آفرینش، خانومها سرترن

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

‏کُزت اگه میدونست تا دخترای ایرانی دو تا استکان میشورن میگن:
“یک کزت هستم”

همون موقع جلوی خانواده تناردیه خودسوزی میکرد!

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

من قصد ازدواج پیدا کردم!
کی قصد ازدواجش رو گم کرده؟
بیاد بگیرتش!
حواستون به قصد ازدواجتون باشه دیگه!!!
مرسی!  ااااااه

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

مامانم صبح زود اومده تو اتاقم میگه آفرین چه زود بیدار شدی بعد رو میکنه به بابام میگه
حالا هی بگو اینترنت بده ببین چه سحرخیز شده…
خبر ندارن که تا صبح تو اینترنت بودم اصن نخوابیدم!!

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

دوستان بنظر من ‏از همین ﺗﻠﮕﺮاﻡ زن بگیرین
اونجور که من فهمیدم اینجا هیچکس مهریه نمیخواد‌
همه ش لایک میخوان

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

گیاه خوارا چقد سنگدل و بی رحمن،
غذای گوسفند مظلومِ بدبخت و میخورن…

.

ما نهایتش غذای گرگ رو میخوریم

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

‏از بانک اس دادن :
.

.
بیا موجودی حسابتو بگیر یکم بخندیم

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

مورد داشتیم دختره پشت کوله پشتی دانشگاهش نوشته:

.

.

عاقبت شوهر نکردن!

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

وضعیت به حدی خرابه
که وقتی خانواده باهام حرف میزنن
حسش نیست جواب بدم
دنبال استیکر میگردم

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

مامان بابام تو آشپزخونه دربارم پچ پچ میکردن منم فال گوش واساده بودم
بابام گفت این پسره لامصـب مشکوک شده خیلی بیرون میره
دیر خونه میاد، فک میکنی میره دنبال دخترای مردم ؟
مامانم میگه : خیالت راحت نه قیافه داره نه پول کی ازین خوشش میاد

**
***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

‏یه جا رفتیم خواستگاری، جا پارک نبود.
هیچی دیگه قضیه کنسل شد!
حالا ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی همین چیزهای کوچیک جلوی چیزهای بزرگ رو میگیره.

**

***** جوک خنده دار تلگرام *****

**

عاشقِ اون لحظه‌م که استاد هی درس میده
هی درس میده
هی درس میده
بعد یه سوال میپرسه!
همه مثه بُز زل میزنن بهش

******
کاری که عینک افتابی با قیافه پسرا میکنه !
یه کیلو مواد ارایشی با صورت دخترا نمی کنه
لامصب عینک افتابی رو ک بر میدارن کاخ ارزوهات تبدیل میشه به یه همکف چهل متری !!!

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

گیاه خواری فقط اونجا خوبه که ریحون میخوری

.

.

با کوبیده

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

آقا داماد چه کارن؟
نظامی اند…
چه خوب،، کجا؟ نیرو انتظامی، سپاه یا ارتش؟
کلش
کجا؟
کلش دیگه!! کلش آف کلنز اتک میزنند

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

الان دختر دبیرستانیا خوب شدن
من دبیرستان که بودم با یه دختره دوست شدم باهاش رفتم بیرون

همه تو خیابون به من میگفتن داداشت اذیت نمیشه با مقنعه؟

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

طرف تو فرودگاه یه خانوم میبینه
میره پیشش بهش میگه ببخشید
من همسرم رو اینجا گم کردم ، امکانش هست چند دقیقه با شما صحبت کنم !؟
خانومه میگه چرا؟
طرف میگه اخه هروقت با یه خانوم صحبت میکنم مثل جن پیداش میشه

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

آقاا این دخترا که تو عروسیا هفت برابر عروس آرایش میکنن
بعدم همش میرن میشینن تو جایگاه کنار عروس….
اینارو کاریشون نداشته باشین گناه دارن
اینا خستن از بی شوهری میفهمی…خسته

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

صبح تو راه میخواستم از یه نفر ادرس بپرسم
گفتم ببخشید…
گفت خاهش میکنم رفت
میفهههههمی رررررفت

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

ﻃﺮﻑ ﻭﺻﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﺀ ﺑﺪﻧﻢ ﺭﻭ بعده ﻣﺮﮔﻢ ﺍﻫﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﺟﺰ ﻣﻐﺰﻡ!

.

.

.

ﻣﯿﮕﻦ ﭼﺮﺍ ؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﻋﮑﺴﺎﯼ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﯽ ﺗﻮﺷﻪ !!

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ sms2ni.ir ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

چنگال چیست؟
وسیله ایست بلاتکلیف بر سر سفره که موقع آب خواستن
آن را در ران بغل دستی خود فرو میکنند و میگویند.
“آب بریز”

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

بعد از افتضاحی به نام “تو اینترنت خوندم”
فاجعه ای به وجود اومده به نام “خودم تو تلگرام دیدم”

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

یه سوال؟
این پشه هایى که دور لامپ می چرخن قبل از اینکه ادیسون لامپو اختراع کنه دقیقا چه غلطى میکردن!!!!

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

داشتیم فیلم آدمخوارها رو نگاه می‌کردیم که من جیغ کشیدم!!!

.

.

بابام گفت: نترس پسر گلم، اینا آدم خوارن با تو کاری ندارن!

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﺷﻮﻫﺮﺍﺗﻮﻥ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻪ ۲ ﺭﺍﻩ ﺩﺍﺭﯾﻦ :
ﯾﺎ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺗﺎﻓﺖ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺎﻟﺘﯽ ﺑﻤﻮﻧﻦ
ﯾﺎ ﭘﯿﻒ ﭘﺎﻑ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﺑﻤﯿﺮﻥ ﻭ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻪ ﺧﻮﺏ ﺑﺎشه..

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

مریض اونی نیست که تـو سـی سـی یـو افتاده،
مریض مائیم که بیست و چهار ساعته رو کاناپه با گوشی تو کما رفتیم!!!

♦◊♦

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

♦◊♦

ترک دائمی سیگار صد در صد تضمینی…
با قطع جفت دست
بدون عوارض
خدا شاهده فحش بدین دیگه راه حل نشونتون نمیدمااااا

◊♦◊♦◊♦◊♦◊
تو کلاس ادبیات نشسته بودیم و استاد داشت میگفت که تو زبان محاوره ای بعضی از” الف ها ” را “واو ” میخونیم مثل خانه که میگیم خونه ، یا بیابان که بیابون گفته میشه .
بعد گفت کسی مثال دیگه ای میتونه بزنه ؟
یه دختره از ته کلاس داد زد :

.

.

استاد مثل صابان که میگیم صابون
یعنی کلاس رفت رو هوا چند تا غشی و زخمی هم به جا گذاشت . دهن استادم وا مونده بود،بسته نمیشد

**

*****  جوک تلگرام *****

**

نیشگون چیست؟

.

.

نوعی حمله کماندویی زنان ایرانی که بطورناگهانی گوشت بدن کودک راگرفته و۳۶۰درجه میچرخانند
تاباعث تسلیم او و گفتن جمله”غلط کردم”شود

**

*****  جوک تلگرام *****

**

غلط کردم غلط!
.

.
من هنگامی که ۵ تا برنامه رو هم زمان تو کامپیوتر باز کردم

**

*****  جوک تلگرام *****

**

تربیت بچه ها تو خارج:
پسرم اگر کسی اذیتت کرد تو سعی کن با شعور و شخصیت خودت
بهش بفهمونی که کارش اشتباه بوده هرگز با کسی دعوا نکن

.

.

حالا تربیت بچه ها تو ایران:
پخمه نباش یه جوری بزن صدای سگ بده

**

*****  جوک تلگرام *****

**

ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺟﮏ ﺷﯿﻢ
ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﻤﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﻩ
.
.
.
ﺁﯾﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﻛﻪ ﻣﺎﺭ، ﺯﻳﺮ ﺑﻐﻞ ﻧﺪﺍﺭﺩ

**

*****  اس ام اس دونی *****

**

مورد داشتیم آقاهه به خانومش اس ام اس داده:

.

.

۳۰مین صبر کن، الان میام.
هیچی دیگه… الان سه ماهه خانمش گیر داده
بهش که سیمین کیه؟

**

*****  جوک تلگرام *****

**

به سلامتى سه تن
گوجه و تخم مرغ و سیب زمینى که اگه نبودن نصف مردم از گرسنگى میمردن

**

*****  جوک تلگرام *****

**

ﯾﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﺧﻮﺑﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻥ
ﺗﮏ ﺧﻮﺭﯾﻪ
ﺷﻤﺎ ﻓﮏ ﮐﻦ ﻣﺚ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻫﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺑﺎﺯ ﺑﻮﺩﻥ،
ﯾﻪ ﺳﻮﮊﻩ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽﮐﺮﺩﻥ ﻫﺸﺘﺼﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺭﻓﯿﻘﺎﺷﻮﻧﻮ ﻣﯽ ﮐﺸﻮﻧﺪﻥ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﭼﻪ ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﻣﯿﻮﻣﺪ

**

*****  جوک تلگرام *****

**

عطسه دختر: اتسی
عطسه پسر: هاتشوبیسخلبوهووووووطراشش

**

*****  جوک تلگرام *****

**

ﺗﺎﺯﮔـﯿﺎ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻫﺮ ﮐﺲ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﯽ ﺑﻬﻢ ﺑﺪ ﻭ ﺑﯿﺮﺍﻩ ﻣﯿﮕﻪ!!!!
ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻦ : “ﻓــَﺘﺒﺎﺭﻙ ﺍﻟﻠّﻪ ﺍَﺣﺴﻦِ الخالقین”
ﻋــﺮﺑﯽ هم ﺑﻠـﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ…
فـــُــش مـــُــش نباشه یه وقت!!؟؟
منم که ساده..

**

*****  جوک تلگرام *****

**

رفته بودم قصابی ، خیلی هم شلوغ بود
قصابه ، گوشت هرکی آماده میشد اینجوری صداش میزد:
گوساله کی بود ؟؟
گوسفند بیا جلو !
به یکی هم گفت: تو گوسفندی؟؟
گفت نه آقا من گاوم
خوشبختانه من جیگر خواسته بودم
گفت جیگر بیاد جلو

**

*****  جوک تلگرام *****

**

میخوﺍﻡ ﺍﺯ پاﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﭘﺎﺷﻢ؛ﻭﻟـــﯽ ﭘﺎﺷﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ!!

.

.

ﺧـــــــــــــــــﺪﺍﯾـــﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻨــﻮﺑﭙﺎش!!
نخند بدبخت خودت از من بدتری….
از خدا پاشندگی بخواه!

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

اوکی بازم دستت درد نکنه
چیست!!!؟؟؟
همون مودبانه : خاک تو سرت بازم به هیچ دردی نخوردی

*****
من هر موقع میرم آرایشگاه میگم همون همیشگی

.

.

اونم مثل همیشه گند میزنه تو موهام

**

***** جوکهای جدید و خنده دار تلگرام *****

**

رفتیم مهمونی انقدر غذا خوردم نفسم بالا نمیاد
.
.
.
میترسم اگه بخوابم دیگه بیدار نشم

**

***** جوک تلگرام *****

**

امروز سوار تاکسى شدم، به راننده گفتم: چقدر میشه؟
گفت: نمیدونم، هرچى مرامته بده!
بهش پونصد تومن دادم

گفت: تف تو مرامت!!

**

***** جوکهای جدید و خنده دار تلگرام *****

**

شماهام وقتی گوشیتون هنگ میکنه بهش التماس میکنید؟؟

تازه من بهش قولم میدم که نمازمو از این به بعد بخونم

**

***** جک های خنده دار از تلگرام *****

**

احساس خفگی میکنم!!!!
بغض گلویم را رها نمیکند!!!

.

.
عه…!!
تیشرتمو برعکس پوشیدم
یه لحظه فکر کردم عاشق شدم!!!!
گفتما این غلطا به من نیومده !

**

***** پست های خنده دار تلگرام *****

**

اگه میدونستین برای ساخت هر بسته آدامس خرسی
چند خرس کشته میشن،

.

.

هیچوقت آدامس خرسی نمیخریدین.

**

***** پیام خنده دار جدید تلگرام *****

**

ملت ۲ ساعت میرن بیرون…
۱ ساعت و پنجاهو شش دقیقه عکس میگیرن…

اون چار دقیقه هم دارن مونوپاد رو تنظیم میکنن

**

***** جدیدترین جوک های تلگرام *****

**

همش فک میکنم قراره زندگیم عوض شه
اما عوض که نمیشه هیچ عوضی ترم میشه

**

***** جوکهای جدید و خنده دار تلگرام *****

**

دیروز مامانم زنگ زده میگه کجایی؟
میگم تو پارک نشستم!
چطور مگه؟
میگه کنترل گم شده
پاشو ببین زیر پات نیس

**

*****جوک تلگرام *****

**

امروز رفتم دو ساعت رادیو گوش کردم

.

.
دیدم هر چی میگه تو تلگرام خوندمش

**

***** جک های خنده دار از تلگرام *****

**

چالش جدید منو بابام :
زمون ما بچه حق نداشت دست ب کنترل بزنه.
.
.
الان ۳ روز دارم قانعش میکنم بابا زمان شما کنترل نبود
میگه : خفه شو احترام که بود

**

***** پست های خنده دار تلگرام *****

**

ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺍﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ
ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ ﮐﭙﯿﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ
اﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ هم ﻓﻘﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺍﺯﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﻢ
ﻓﻘﻂ قصدش رو دارم.

هیچی دیگه
الان دارم عموپورنگ نگاه میکنم

کی از همه خوشبخت تره
من من من من
من من من من

**

***** جوکهای جدید و خنده دار تلگرام *****

**

شما توی یه مهمونی بشین بغل یه بچه , اگه این جمله رو نگفت بیا هر چی خواستی بگو!!
.
.
.
گوشیتو میدی بازی کنم !!!

**

***** جوکهای جدید و خنده دار تلگرام *****

**

ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ
ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﯾﺨﺘﻪ
بماﻟﯿﺪ ﻭ ﺳﭙﺲ با ﺁﺏ بشورید
.
.
.
.
ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﮐﻨﻢ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﺮﺵ ﺑﺪﻩ آﮔﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩ !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,447
  • بازدید ماه : 12,959
  • بازدید سال : 93,701
  • بازدید کلی : 11,930,174