loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 321 1391/10/16 نظرات (0)
(دوستت دارم
پرانتز رو نبستم تا این حقیقت تا ابد جریان یابد...
###############################
هرگاه قادر به شمردن قطرات بارون شدی 
می فهمی چقدر دوست دارم
###############################

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوست دارم را زیر برف پاک کن 
دلت خواهد گذاشت
###############################
نمی دونم چون عزیزی دوست دارم
یا چون دوست دارم عزیزی
###############################
خوبیم،بدیم حالا از همه چی بگذریم
دوست دارم از شما نمیشه بگذریم
در را باز کن خبری دارم
قلبم را بشکاف نامه ای دارم
نامه را باز کن
دوستت دارم
###############################
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز فریاد می زنم دوستت دارم...
###############################
دوستت دارم 
بیش تر از خودم 
کمتر از خدایم
چون عاشق توأم و محتاج خدایم
###############################
اگر بعضی وقت ها نمی شنوی دوستت دارم
به خاطر سایلنت دلمه نه اینکه معرفتم کمه
###############################
معما!!!!
کی بیشتر از همه دوستت داره؟؟؟
راهنمایی:اسمش بالای صفحه است
###############################
واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب 
مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی....
###############################
دوست دارم به اندازه پلک هایی که
در زمان خیال پردازی هایم زدم
و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم
###############################
گل را یک روزتو را هر روز
گل را تا وقت پژمردن تو را تا وقت مردن
دوستت دارم
###############################
رویاهامو امشب میذارم پشت در
بیچاره رفتگره!!!چه بار سنگینی داره!!!!
###############################
از گندم پرسیدند:عشقت کیه؟ از خجالت زرد شد
از گل پرسیدند ،از خجالت سرخ شد
از تیغ پرسیدند، از خجالت آب شد
از من پرسیدند با افتخار گفتم
عشقم کسی است که این اس ام اس را می خواند
###############################
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,563
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,563
  • بازدید ماه : 5,638
  • بازدید سال : 121,570
  • بازدید کلی : 11,958,043