loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 243 1395/03/23 نظرات (0)

اس ام اس جدید روز اهدای خون

اهدای خون اهدای زندگی …
بیش از پیش به این شعار نیاز داریم

*

*

*

سلام، آقا من اومدم خون اهدا کنم
خوش اومدین، گروه خونیتون چیه؟
وللا گروهشو نمیدونم ولى بچه ها
میگن خون پاک آریایى تو رگات جاریه…

*

*

*


برای بار اول رفتم مرکز اهدای خون …
پرستار می گه میخواین خون بدین؟
گفتم پَ نه پَ پشه‌ایم اومدیم مهمونی !

*

*

*


قطره قطره خون تو لحظه لحظه زندگی من

*

*

*


هموطن! بیایید با اهدای خون خود
جان هموطن نیازمند و مریض خود را نجات دهیم.

*

*

*


هموطن ،
انسانی به خاطر اهدای خون
خودت چشم انتظار زنده گی را دارد .

*

*

*


زنده گی آن هموطن ما که درجدال با مرگ است
با اهدای خون من و تو ادامه میتواند و بس .

*

*

*


اهدای خون سالم و مستمر اهدای زندگی
میگن به خاطر ماه رمضان اهدا خون کم شده
و ذخائر خونی داره کم میشه
اگه میتونید زندگی اهدا کنید…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 853
  • بازدید ماه : 3,861
  • بازدید سال : 84,603
  • بازدید کلی : 11,921,076