loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 363 1391/10/04 نظرات (0)
(61)
شامم سیه تر است زگیسوی دلکَشَت               خورشید من بر آی، که وقت دمیدن است 
سوی تو ای خلاصه گلزار زندگی                        مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است

(62)
ای دعای شیعیان آغاز شو                 غنچه   دین     محمد   باز    شو
باز شو تا  دوره ایمان   شود             شیعه شیعه  دردها درمان شود
باز شو تا خاکیان باور کنند                  لحظه های بی كسی را سر کنند

(63)
بینوایم، نوای من مهدیست                      دردمندم، دوای من مهدیست
من غریبم در این زمانه، ولی                    مونس و آشنای من، مهدیست
گرچه از داغ هجر میسوزم                     راضیم، چون شفای من مهدیست


(64)
از غم دوست در اين ميكده فرياد كشم              دادرس نيست كه در هجر رخش دادكشم
سالها مي گزرند حادثه ها مي آيند                         انتظار فرج از نيمه خرداد كشم

(65)
واژه ها غایبند و من بی تاب                خواب من از تو و خدایم ناب
عابر از کوچه های غربت و غم            صادق و پاک و راهی از مرداب
انتظار از من و دلم دور است                منتظر به نظاره ی یار در سرداب

(66)
گر میسر نشود بوسه زدن پایش را            هر کجا پا بنهد بوسه زنم جایش را
جمکرانی که نشان کف پای تو بود             سالها بوسه گه اهل نظر خواهد بود

(67)
هست اكنون دل زمهرت پر ز نور                    آى تا بينيم نورٌ فوقَ نُور
اى مه زيبا تو ما را شاد كن                             آى و عالم را ز عدل آباد كن
با غم هجر تو من شادم كنون                        تا رخ زيبا ز غيب آرى برون

(68)
ای نفست يار و مددکار ما                                 كي و كجا وعده ديدار ما  
دل مستمندم اي جان به لبت نياز دارد          به هواي ديدن توهوس حجاز دارد

(69)
دوباره باغ جهان پرشکوفه خواهد شد                 زمین دوباره ز ظلمت زدوده خواهد شد
دوباره از دل خورشید نور می جوشد                   و باغ جامه ی سبز سرور می پوشد

(70)
تويي بهانه ي آن ابر ها كه مي گريند              بيا كه صاف شود اين هواي باراني

(71)
میرسد از راه مردی از دیار آشنایی                  بر زبانش مهربانی در نگاهش روشنایی
روشنایی می دهد خورشید را برق نگاهش         می گذارد آسمان هر روز پیشانی به راهش
می رسد مهدی به دستش تیغ سرخ اقتدار         لافتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار

(72)
دیده ام دیده جمالت به یقین                         لیک نشناختمت آیت دین
لیک در هر نفسم فیض تو هست                  طپش قلب من از نبض تو هست

(73)
لاله طوبای زیبای رسول                                 زینت دامان زهرای بتول
غایبی از دیده ها ز امر خدا                         گشته از هجران تو دلها ملول

(74)
در كعبه و بتخانه و در دير و كليسا                    جز نغمه ناقوس تو بانگ جرسي نيست
اي مهدي دين پرده ز رخسار بر افكن                ما گمشدگانيم و ره پيش و پسي نيست

(74)
 ما بی تو تا دنیاست,دنیایی نداریم              چون سنگ خاموشیم و غوغایی نداریم
ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم                  جز سایه دستان تو جایی نداریم                    

(75)
ما منتظر توایم و تو منتظَری                             از سختی انتظار، خود باخبری
یک جمعه ی دیگر سپری گشت و نگشت            هجران تو ای صاحب جمعه سپری
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,459
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,459
  • بازدید ماه : 6,534
  • بازدید سال : 122,466
  • بازدید کلی : 11,958,939