loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 335 1392/02/26 نظرات (0)

شب ها
به وقت خواب
از طرف من
وجدانت را ببوس
اگر بیدار بود … !

.

.

.

.

شاید با دروغ هایت مثل شب آرام باشی …
اما برای من مثل روز روشنی …

.

.

.

.

چشمهای تو شفافترین برکه هاست
اما قامت من شاید آنقدر بلند
که توی چشمهای تو جا نمی شود
باید برای عاشقی هایم
دریا می جستم !

.

.

.

.

به بعضیا باید گفت بى زحمت دست به دست خودتو گموگور کن نبینمت …

.

.

.

.

به بعضیا باید گفت :
شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !!!

.

.

.

.

هر چقدر
عطـــرت را عوض کنی
باز هم تنـــت،
بوی کثیف خیـــانت را میدهد…
عزیز لعنـــتی ام…

.

.

.

.

اشتباه من املایی بود ،
من فقط او را همدرد نوشتم ،
گویا او هم ، درد بود …

.

.

.

.

منطقی حرف زدن با بعضی ها،
حتی از پوشیدن دمپایی انگشتی با جوراب هم سخت تره !

.

.

.

.

ببند در آن دلت را … که به روی همه باز است
یخ کردم …

.

.

.

.

حالم به هم می خورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم” ؛
من را همان “ببین” صدا کن…!

.

.

.

.

سوختنم را دیدی و خندیدی
خنده ات را دیدم و سوختم
خنده هایم را خواهی دید
دیدارِ ما به وقت سوختنت

.

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,230
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,230
  • بازدید ماه : 6,305
  • بازدید سال : 122,237
  • بازدید کلی : 11,958,710