loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 321 1391/10/12 نظرات (0)
هر وقت بارون اومد دستتو بگیر زیرش 
هرچند تا قطره که نتونستی جمع کنی دوستت دارم
*********************************
سکوتم را به باران هدیه کردم تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت به هر خاکی رسیدم تکیه کردم
*********************************

در روز بارانی چتر نشانه فداکاریست
پس چتری باش برای آنکه دوستش داری،در روزهای بارانی اش
*********************************
از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها می روند
تنها کسانی که با خودشان چتر می برند به کارشان ایمان دارند
*********************************
میشه بارون شد و صحرا رو عاشق کرد
میشه آفتاب شد و فردا رو عاشق کرد
تو شبایی که دریا رنگ غم داره
میشه ماهی شد و شبا رو عاشق کرد
میشه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد
********************************
هم راز کویرم تب باران دارم در سینه دلی شکسته پنهان دارم
بر گوشه سنگ قبر من بنویسید من هرچه که دارم از رفیقان دارم
********************************
گفتی دوستم داری به اندازه تمام قطراتی که بر صورتت می ریزد
من هم دوستت دارم بی توجه به چتری که روی سرت گرفتی
********************************
 بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهاران گریانم
بی تو من با چشم گریان، سیل غم برد آشیانم
********************************
نگاهم یاد یاران کرده امشب ، سراسر در گریبان کرده امشب
غم و فریاد من از این و آن نیست ، دلم یاد رفیقان کرده امشب
********************************
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 236
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,489
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,489
  • بازدید ماه : 4,564
  • بازدید سال : 120,496
  • بازدید کلی : 11,956,969