loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 5123 1393/07/30 نظرات (2)

1 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو

2 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : asma_m

3 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۳٫۹ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۸ (APK)

11 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۴۱۷

14 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

رها معتمد دختری مغرور و لجباز و البته کمی شیطونی هستش… از طرفی آرشام راد هم شخصیتی شبیه به شخصیت رها داره… حالا شما فکر کنین دو تا آدم مغرور و لجباز چگونه می خوان باهم کنار بیان… درگیری هایی که بین این دو تا بوجود میاد باعث میشه تا…

 

5 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از asma_m عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان دوست دارم میذارم هر چی دارم پای تو | asma m کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

آیدا_رهـــــــــــا؟
من_ای زهرمار و رها…درد و رها…ای بی رها بشی ایشالا……
آیدا_ااااااه خستم کردی…الاغ دیگه چی می خوای یارو بهت پیشنهاد دوستی داده باز تو میگی نه؟…تو یونی همه دنبالشن اون وقت خانوم طاقچه بالا میذاره.
من_واااای آیدا از صب تا حالا ور ور داری حرف میزنی…بابا جون با چه زبونی بگم؟من از این سوسول ها خوشم نمیاد….ا ا ا بچه پرووو انگار نه انگار که ۲۴ سالشه عین بچه ۲ ساله واسه من عسیسم عسیسم میکنه…هــــــق…یکی نیس بگه آخه بابا فنچول تو برو اول یاد بگیر چجوری حرف بزنی بعد برو دختر بازی….به جون تو آیدا دلم می خواست روش بالا بیارم…
آیدا_تو کلا آدم نمیشی…دهنم کف کرد ولی نه مرغ خانوم یه پا داره اصن به درک برو بمیر انقد دست دست میکنی که آخرش باید خاله ترشیتو بندازه
من-حرص نخور شیرت خشک میشه…هاهاهاها
آیدا_زهرمار…اصن به من چه…
من_خوب حالا قیافتو آویزون نکن پاشو بریم که الان حسن کچل میاد…
آیدا یکی از صمیمی ترین دوستام بود که از دوران دبستان باهم بودیم.انقدر بهم وابسته بودیم که به خاطر اینکه از هم جدا نشیم رشته هامون رو هم یکی انتخاب کرده بودیم.امسال هم قرار بود هردومون فوق لیسانسمون رو توی رشته ی معماری بگیریم.چون خانواه هامون هم خیلی باهم رفت و آمد داشتن این دوستی یه ریشه عمیق پیدا کرده بود.طوری که هر دومون فک و فامیل همو میشناختیم.یه جورایی دوقلوهای افسانه ای بودیم.خلاصه با آیدا رفتیم سمت کلاس تا تو جامون بشینم حسن کچل هم وارد کلاس شد.حسن کچل اسم استادمون بود.هه هه این اسم و من روش گذاشته بودم.آخه بی چاره یه دونه مو هم سرش نداشت.به آیدا گفتم:
_خیلی به این حسن کچل حسودیم میشه.
آیدا_وااا به چی این قوضمیت حسودیت میشه؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آوا در تاریخ 1395/08/12 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا فرمت کتابچه این رمان ویه سری دیگه از رماناتون دانلود نمیشه؟؟؟
پاسخ : متاسفانه لینک ها از دسترس خارج شدند !

این نظر توسط وروجکووروجک در تاریخ 1395/04/15 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

چرا دانلود نمی شود
پاسخ : متاسفانه لینک ها از دسترس خارج شدند !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,670
  • بازدید ماه : 1,670
  • بازدید سال : 117,602
  • بازدید کلی : 11,954,075