loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 2680 1393/08/13 نظرات (1)

1 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : مرا در آغوشت بگیر

2 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : شبح عشق و kimi khoshgele

3 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۲٫۵ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۲ (ePub) – اندروید ۰٫۷ (APK)

11 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

4 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۲۷۴

14 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

آلاله دختریه که مادر نداره و با پدر خودخواه و تعصبیش زندگی میکنه ! آلاله از خیلی چیزا محرومه … اون فکر میکنه که میتونه با استفاده از ازدواج به آزادی برسه برای همین با اولی خواستگارش عروسی میکنه اما …. !

 

5 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

6 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از شبح عشق و kimi khoshgele عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

android دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

21 دانلود رمان مرا در آغوشت بگیر | شبح عشق و kimi khoshgele کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :

صدای در رو شنیدم که بسته شد …. سریع خودمو پرت کردم روی تخت و پتو رو تا خرخره کشیدم روی سرم .
تقه ای به در خورد و پشت بندش صدای بابا اومد : آلاله هستی ؟؟ آلاله در رو باز کنم ببینم نیستی بلایی به سرت میارم که مرغای آسمون به حالت زار بزنن !!! آلاله !!!
سریع رفتم جلوی آیینه و موهامو پریشون کردم …. بعدم خودمو زدم به خواب آلودگی و در رو باز کردم .
بابا : برو بخواب .
بابا به خدا ابراز احساسات منو کشته . خیلی دوس دارم بدونم توی اون شرکت لعنتی چی میگذره ک من که بچه اتم رو به اون ترجیع میدی !!
در رو بستم و دوباره خودمو انداختم روی تخت …. همه جای اتاقم رو حفظ بودم … حتی سوراخ هاشو هم بلد بودم کجاست .
عکس مامان رو از روی میز برداشتم و بهش نگا کردم … موهای مشکی و چشمای قهوه ای سوخته . عین من !
من به مامان رفته بودم نه بابا …. بابا چشمای سبز و موهای مشکی داره .
مامانمو توی بچگی از دست دادم …. از اون وقته که دارم با یه بابای تعصبی و خودخواه زندگی میکنم .
صدای بسته شدن در اتاق بابا اومد …. الان که شبه پس میخوابه … سریع در اتاق رو باز کردم و دویدم سمت پذیرایی .
گوشی تلفن رو برداشتم و به آتوسا زنگ زدم .
آتوسا : ای بمیری آلاله . ای خدا این آلاله رو از روی زمین بردار ک این موقع شب زنگ میزنه !!
- اخجون خواب بودی . ایول مردم آزاری .
- صبح که زنگیدم خونه اتون صدای پسر در اوردم بعد بگو ایول !!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rosa در تاریخ 1395/04/21 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

لینک مشکل داره هر کاری میکنم دان نمیشه
پاسخ : متاسفانه لینک ها از دسترس خارج شدند !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,718
  • بازدید ماه : 1,718
  • بازدید سال : 117,650
  • بازدید کلی : 11,954,123