loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 780 1391/09/14 نظرات (1)

هنوز رو خاکیم یادمان نمی کنند
وای به روزی که خاکمان کنند
------------------------------------------------------
ثانیه ها،روزها حقیر تر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند


بقیه را در ادامه مطلب بخوانید

اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن
فقط ارسال میشن که باور کنی اونی که فکرشو نمیکنی الان به یادته
--------------------------------------------------------
در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی
ای نازتر از خواب شبم همواره در یاد منی
----------------------------------------------------------
هرقدر رفاقت بکنم می ارزی
اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست
صدبار که یادت بکنم می ارزی
-------------------------------------------------------------
پیام هایم گاه گاه است! آن چه ابدیست یاد توست
-----------------------------------------------------------
اگرچه دوری ز برم همسفر جان منی
قطره ی اشکی و در دیده ی گریان منی
این مپندار که یادت برود از نظرم
خاطرت جمع که در قلب پریشان منی
------------------------------------------------------------
نازنین تر از تو کس نیست که یادش بکنم
سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست
تو عزیزی و عزیزان به فدایت بکنم
----------------------------------------------------------
یاد کن که عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط میگه توی
قلب من زندگی کن
عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من
هستی
عشق نمیگه دوستم داری فقط میگه دوستت دارم
---------------------------------------------------------
درود بر انسان های خوب آنانکه در اندیشه دیگران
تصویر زیبا می نگارند...تا آنجا که یادشان زیبا و خاطرشان
همواره در دل خواهد ماند
----------------------------------------------------------
روز وصل دوستداران یاد باد
یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من
از من ایشان را هزاران یاد باد
----------------------------------------------------------
قالیچه ی یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد
دوست دارم
----------------------------------------------------------
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان آن هوای دل من است
که به یادت می وزد
--------------------------------------------------------
چرخ روزگار را دو چیز می چرخاند
دوری و دوستی! با اینکه ازت دورم ولی به یادتم
-------------------------------------------------------
هر کجا کوچ دهد دست طبیعت ما را
این دل ماست که پیوسته ز تو یاد کند
--------------------------------------------------------
به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یادت را از خاطرم نخواهد برد
حتی وجود فاصله ها
------------------------------------------------------------
به کوتاهی لحظات با تو بودن منگر
به وسعت لحظه هایی نگاه کن که به یادت هستم
---------------------------------------------------------
هر گاه شادم یاد تو غمگینم می کند
هرگاه غمگینم یاد تو مرا شاد می کند
پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند
----------------------------------------------------------
در قید غمم خاطر آزاد کجایی
تنگ اس دلم قوت فریاد کجایی
با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1393/10/26 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

سلام به تبلیغات نیاز دارم
اگه تبلیغات منو تو سایتت نشون میدید پیامک بزن:
09392688546


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 579
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,780
  • بازدید ماه : 1,780
  • بازدید سال : 117,712
  • بازدید کلی : 11,954,185