loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 491 1391/10/08 نظرات (0)


من همانم که اگر دوست مرا یاد کند
به صفای قدمش دیده ی خود فرش کنم
----------------------------------------------
بارالها ای خدای عدل و داد
هر که کرده یادی از ما زنده باد
ما که معتاد رفیقیم و خمار روی یار
در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد
-----------------------------------------------

به یاد رفیقی که سخت مشغول شطرنج زندگیشه
و نمی دونه من هنوز مات رفاقتشم
-----------------------------------------------
بهترین هدیه به بهترین دوست از یاد نبردن اوست
------------------------------------------------
هر که یادش یاد ماست سرور و سالار ماست
یاد او درمان و عشق او در قلب ماست
یادها فراموش نمی شوند حتی به اجبار
دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت
-----------------------------------------------
در خالصانه ترین گوشه قلبم 
آن جا که خبر از تاریکیست
یاد تو می درخشد
------------------------------------------------
ای که به یاد تو در آتش شب می سوزم
یاد من کن که به یادت همه شب می سوزم
------------------------------------------------
افتخارم همه این است که تو در یاد منی
هرچه دیدم همه زشت است و تو زیبای منی
------------------------------------------------
در این زندان تنهایی به هرسو هرکجا که هستم 
از این بابت دلم شاد است که گاهی می کنی یادم
-------------------------------------------------
مثل باران پاییزی پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
------------------------------------------------
**این*قاصدک ها**رو**فوت**کردم**
تا**بیان**بهت**بگن**بیادتم**
------------------------------------------------
روزی که یادت نکنم روز خدا نیست
سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست
------------------------------------------------
اس ام اس یعنی آروم تو قلب ها سرک 
بکشی و با زبون بی زبونی بگی بیادتم
------------------------------------------------
از یادها نخواهند رفت آنانکه 
بر قلب حکومت می کنند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 1,549
  • بازدید سال : 117,481
  • بازدید کلی : 11,953,954