loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 403 1391/09/19 نظرات (0)
وقت خواب : 
بابام : گوشي رو كجا گذاشتي ؟ 
مامانم : بالا سرت !
بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتي ؟
مامانم : چونكه سرطانزاست . . . !
يعني عشق ميچكه ها !
فك و فاميله داريم ؟

به بابام ميگم ميخوام برم سمت گياهخواري ! نظرت چيه ؟!
بابام : آفرين پسرم خيلي هم خوبه مگه تو چيت از بـز كمتره !!
فك و فاميله داريم ؟

بقیه در ادامه مطلب

مامانم به داداشم گفت برو خيارو گوجه و بادمجون بگير .
داداشم رفت و اومد جاي بادمجون پنير گرفت .
مامانم گفت : چرا پنير گرفتي ؟
داداشم : قلم سوم يادم رفت ، گفتم چون كنار خيار و گوجه هميشه پنير ميخوريم شايد پنير باشه !
حالا مامانم بدتر از داداشم : كاش حدأقل ياد سالاد ميافتادي كاهو ميگرفتي
فك و فاميله داريم ؟

بابام يه مرغ مينا خريده ، نره ، بهش ميگه مرغ سينا
فك و فاميله داريم ؟

يكي از فاميلامون ( دختر ) يك سال مالزي بود ، بعد دو سال رفت كانادا ، تنهام زندگي ميكنه . واسه تعطيلات برگشته ايران . خواست بره كيش با دوستش ، باباش اجازه نداد ! گفت نميذارم تنها بري مسافرت !
فك و فاميله داريم ؟

سر شب لپتاپ رو خاموش كردم رفتم نشستم تو پذيرايي در جوار خانواده
1 دقيقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟
من : نه
3 دقيقه بعد بابام : اينترنتت شارژش تموم شد ؟
من : نه
اندكي بعد بابام : چي شده حالت خوب نيست ؟
من : نه چطور ؟
يه ذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نيست ؟
من : خب گفتم يكم بيام پيش شما بشينم !
بابام : مطمئني طوري نشده ؟
مامانم : خب بگو چرا اينجوري ميكني آخه ؟
هيچي ديگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن كردم
فك و فاميله داريم ؟

بابام دوآتيشه طرفداره آلمانه . منم اسپانيا . داداشم ايتاليا . اين وسط مامانم ميگه ‌ منم طرفداره فرانسه هستم ! ‌ ميگم ‌ از بازي كدوم بازيكنش خوشت مياد ؟! ميگه ‌ بازيكناشو خوب نمي شناسم ! اما ظرفو ظروفشو خوب مي شناسم !
فك و فاميله داريم ؟

خاطرات عموي مادرم :
يه ياكريم توي بالكن خونمون تخم گذاشته بود يه بار كه رفته بود غذا بخوره تخمشو برداشتم جاش تخم مرغ گذاشتم وقتي زن و شوهره برگشتن شوهره گير داد به خانومش كه تو به من خيانت كردي و چپ و راستش كرد و بعد تركش كرد !
آره پسرم هميشه يادت باشه وقتي زن گرفتي خيانت نكني چون ممكنه يه زندگي از هم بپاچه !
فك و فاميله داريم ؟

امروز از برنامه Google Earth پشت بوم خونمون رو پيدا كردم ! نشون مامانم دادم !
حالا يه نقطه سياه پيدا كرده كف ميزنه و با كلي ذوق و شوق ميگه اين منم دارم لباس پهن ميكنم !
حالا بابام اومده مامانم بهش گفت !
بابام اومده ميزنه پس گردنم ميگه چرا عكس مامانتو ميذاري تو اينترنت !
فك و فاميله داريم ؟

بابام ميگه مربي اسپانيا چرا از مسي استفاده نميكنه ؟!؟!
فك و فاميله داريم ؟

مامانم اومده ميگه سرويس بهداشتي رو الان جرم گيري كردم و برقش انداختم ، ببينم يه نفر رفته دسشويي قلم پاشو ميشكنم !!
فك و فاميله داريم ؟

سره سفره نشستم دارم با اشتها غذامو كوفت ميكنم !
مامانم: اه اه اه ! كمتر بخور خوب ا! شيكمت تا وسط سفره اومده ! چاق شدي ! از ريخت و قيافه افتادي ! داري ميتركي ! شيكمو ! خيكي ! خپل ! چاقالو!
مامانم چنان فاز منفي داد از فرداش به مدت سه ماه با رنج و مشقت فراوان رژيم گرفتم ، شام نخوردم ، هزار نوع قرص خوردم ، ورزش كردم دهنم صاف شد وزن كم كردم !
امشب سره سفره در حالي كه دارم يه سالاد همراه با ماست كم چرب زهره مار ميكنم مامانم يه زره نگام كرده ميگه :
- ايمااااااااان! خوب يه لقمه غذا بخور نميميري كه ! نگاه كن ! چقد لاغر شدي ! ضعيف شدي ! صورتت استخوني شده ! از ريخت و قيافه افتادي !
عين اين معتادا لاغر مردني شدني ! دقيقا مثل اين عمليا ! قرصي ! آمپولي ! ني قليون ! نشكني ؟!!! اه اه اه اه !
فك و فاميله داريم ؟

فاميلمون زنگ زده ميگه ميخوام برنامه ورد و پاور پوينت رو نصب كنم ، كدوم دكمه رو بزنم !
فك و فاميله داريم ؟

بابا و مامانم با هم قهر بودن ، بردمشون سينما تا به اين بهونه آشتي‌ شون بدم. توي كافي شاپ سينما نشستيم همونجا آشتي كردن . حالا مي‌گم پا شين بريم فيلم ببينيم . سر اينكه كدوم سالن بريم و چه فيلمي ببينيم با هم دعواشون شد ، برگشتيم خونه
فك و فاميله داريم ؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 238
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,361
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,361
  • بازدید ماه : 6,436
  • بازدید سال : 122,368
  • بازدید کلی : 11,958,841