loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 337 1391/09/19 نظرات (0)

فك و فاميله داريم؟ 
مامانم ميگه آب جوش ميريزي بسم ا‌ بگو 
ميگم مگه جنها بيكارن بچشونو بيارن تو ظرفشوييه ما 
ميگه خب بچن ديگه شيطونن خودشون ميان!!:)) 
مامانه ما داريم؟؟ 

خالم رفت دستشويي اومد ديدم صورتش خيسه و لباساش 
گفتم مگه حموم بودي 
گفت نه حواسم نبود شلنگ و گرفتم تو صورتم 
خاله حواس جمعه ما داريم؟؟ 


بقیه در ادامه مطلب

به مامانم ميگم فلاني زنشو طلاق داده چرا پسرشو خودش بزرگ نكرده ميگه؟ 
ميگه پسرشو داده بابابزرگش. آخه بابابزرگش اولاد نداره!!! 
مامانم تو تراس بود، با داداشم حرفم شد مثل بچگيامون خودمو لوس كردم گفتم:مااامااان!!ببين رضا به من چي ميگه!؟ اومده تو اتاق ميگه ولش كن اين رضا crazyee!!! مامان باحاله من دارم؟ 
جمعه دارم ميرم كارواش بابام ميگه جايي ميري ؟ ميگم آره ميرم كارواش ميگه پس ماشين منم ببر يه آبي بهش بزن !!! بگيرمش اين يكي دستم يا بزارم تو كيفم ؟! 
باباست ما داريم ؟ 

رفتيم عروسي اين فاميل مذهبيمون افتاديم دنبال ماشين عروس يهو سر از از قبرستون در آورديم ميگيم چي شده ميگن ميخوان يادي از اموات كنن 
فاميله داريم؟ 

پسر خاله ام مداركشو داده واسه ترجمه كه اقدام كنه واسه خارج، 
بعد اومده خونه ما ميگم چايي ميخوري يا شربت؟؟؟ 
ميگه قهوه اسپرسو اگه داري بيار !!!!!!! 
ميگم هفته پيش كه خاكشيرو با كاسه سر ميكشيدي يادت نيست؟!!! 
پسر خاله است ما داريم؟ 

پسر عموم كمربند مشكيه كاراته داره و مث آب خوردن 7-8نفرو راحت حريفه(با چشاي خودم ديدم) ولي خاك بر سر نميدونم چرا از تاريكي ميترسه 
يه شب اومده بود پيشمون شب دوتايي پا فيس بوك بوديم خونه تاريكه تاريك بود خواهرم عروسكشو (يه عروسك خيلي بزرگ داره شكل گوسفندي كه با رفقاش تو مزرعه آتيش به پا ميكنن ) گرفته بود جلوش آهسته ميومد سمت ما دوتا 
تا نوك دماغ عروسك خورد به پسر عموم برگشت عروسكو ديد پريد تو بغلمو فرياد كشيد:گووووووسفنددد زززززنده 
پشت كامپيوتر نشستم خواهرمو صدا ميكنم. مامانم ميگه: رفته بالا ، هرچي هست به من نشون بده!! مامانه ما داريم؟ 

ننه بزرگمون يه نذري كرده بود حالا امام حسين حاجتشو نداده! اينم گذاشته با امام حسين قهر كرده، حالا تمام فاميل متحد شدن اينا رو آشتي بدن!!! 
فك و فاميله داريم 

تو اتاقم نشته بودم داشتم آهنگ گوش ميدادم 
بغض كردم زدم زير گريه 
مادرم يه دفعه اومد تو اتاقم بجاي اينكه دل داريم بده ميگه: چه مرگته!!!! 
مامانه ما داريم؟ 

مادر بزرگه بنده دو سال پيش و در سن هفتاد سالگي به علت بيماري و احتياج شديد به خدا پيغمبر توبه فرمودن و تصميم گرفتن اسمشونو از پوران به فاطمه تغيير بدن و اصرار هم داشت كه ما مامان فاطمه صداش بزنيم. 
حالا چند وقتيه حالش خوب شده ميگه به ياد پدرم منو همون پوران صدا بزنين. 
مامان بزرگه جون عزيز نون به نرخه روز خوره ما داريم؟ 

با داييم نشستيم pes2011 بازي ميكنيم بعد كه با 5 تا گل باخته برميگرده ميگه كره خر احترام بزرگ و كوچيك نميتوني نگه داري‌ حداقل با اختلاف 2 تا ميبردي !!! 
داييه ما داريم؟ 

ديروز به عمم زنگ زدم بيمارستان بستري بود ميخواستم حالشو بپرسم. 
تا گوشيو برداشته ميگم سلام عمه جون 
ميگه اينجام ولم نميكني؟؟ 2 روز اومدم استراحت كنما هي مزاحم شو. 
ميگم ميخواستم حالتو بپرسم 
ميگه بزرگتر از تو نيست بخواد حال منو بپرسه؟ 
عمست ما داريم؟ 

فاميلمون خونمون بودن چند روز . 
يه روز كه بيرون بودم دخترش رفت تو اتاق من لباس عوض كنه چون خالي بود 
من بي خبر از همه جا اومدم درو باز كردم اومدم تو ايشونو با لباس زير ديدم 
يهو شروع به داد زدن كرد .يه آبرو ريزي كرد كه نگو . 
و الان اصلا بام حرف نمي زنه. فك و فاميل داريم؟ 

مامانم داشت ميرفت بيرون‌بعد تند برگشته انگار چيزي يادش رفته باشه 
درو باز كرده ميگه من رفتم خودتو نكشي تا من برگردم‌ 

مامانه داريم؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,068
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,269
  • بازدید ماه : 2,269
  • بازدید سال : 118,201
  • بازدید کلی : 11,954,674