loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 295 1391/10/20 نظرات (0)

 

 

غضنفر میره پیش خیاط میگه:این پارچه رو کت و شلوار بدوز.
فردا نیام بگی سوزنم شکست برق نبود و چرخم خراب شد و از این چیزا
بعدش میگه:اصلا نمی خواد بدوزی بدش به من

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

غضنفر از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟
دختره میگه اسم من توی تمام باغچه ها هست
غضنفر میگه:آهان شلنگ

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

غضنفر داشت گریه می کرد
باباش بهش گفت چی شده
گفت عاشق شدم
باباش بهش گفت حالا کی هست؟
غضنفر میگه:هرکسی شما صلاح بدونی

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

اگه گفتی شباهت معلم و دماسنج چیست؟
..
..
..
هر دوی اونا وقتی صفرو نشون میدن تن آدم می لرزه

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

به غضنفر میگن فهمیدی زلزله اومد
میگه نه من اون طرف رو نگاه می کردم

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

نگاه منطقی غضنفر به زندگی
اگه توماس ادیسون نبود ما الان تو تاریکی تلویزیون نگاه می کردیم

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

غضنفر ماشینشو می بره تعمیرگاه و به مکانیک میگه بوق این ماشین رو درست کن
مکانیک یه نگاهی به ماشین میکنه و به غضنفر میگه اونطوری که من فهمیدم ترمزهای
این ماشین خرابه.
غضنفر میگه خب واسه همینه که میخوام بوقشو درست کنم

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

میدونید چرا واگن اول و آخر قطار زنونه است؟
..
..
..
واسه اینکه در صورت تصادف بیمه نصف دیه بده

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

غضنفر می خواسته مین خنثی کنه
گوشاش رو میگیره پاشو میذاره زمین

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

گرفته HIV به غضنفر میگن پسرعموت
گفت نامرد پارسال هم GLX گرفته بود

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,520
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,520
  • بازدید ماه : 5,595
  • بازدید سال : 121,527
  • بازدید کلی : 11,958,000