loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 551 1392/05/02 نظرات (0)

 

میلاد کریم سبزپوش آل فاطمه، تنهاترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر تهنیت باد.

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

روزه داران به رهش جان و دل ایثار کنید
امشب از جام تولای وی افطار کنید
میلاد کریم اهل بیت مبارک

 

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

 

امام حسن: بهترین نیکویی، اخلاق نیکو است. میلادش مبارك

 

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

امشب خوان ماه رمضان به یمن قدوم کریم اهل بیت گسترده تر است. هوشیار باشید که بی نصیب از کنارش نگذرید.

 

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

با عشق حسن(ع) من به جهان ناز کنم
افطارمو با نام حسن باز کنم
صد شکر که درک شب قدر رمضان
با جشن ولادتش آغاز کنم

 

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

در جود و کرم دست خدا هست حسن(ع)
دست همه را وقت عطا بست حسن(ع)
نومید نگردد کسی از درگه او
زیرا که کریم اهل بیت است حسن(ع)

 

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

پیامبر: به حسن(ع) شکوه و جذبه و وقار و به حسین(ع) بخشندگی و رحمت خود را بخشیدم.

 

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

پیامبر: فرزند صالح گلی است که خدا به بندگانش می‌دهد. دو گل من در دنیا حسن و حسین اند.

 

 

 

پیامک تبریک تولد امام حسن

 

بر خوان رحمت خداوند، امروز دست کریم تو ساقی سعادت است و ما نه تشنه طهور که جرعه نوش ظهور رُخت به صف ایستاده ایم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,092
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,293
  • بازدید ماه : 2,293
  • بازدید سال : 118,225
  • بازدید کلی : 11,954,698