loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 742 1392/05/08 نظرات (0)

مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس ، دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا ، این ها آرزوهای من برای توست .

عاشقانه دوستت دارم

 

پیامک های عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامکهای عاشقانه,پیام های عاشقانه



*************پیامک های عاشقانه*************


چو عاشق می شدم ، گفتم : ربودم گوهر مقصود ، ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد .


*************پیامک های عاشقانه*************

 
 

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ، همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست .
  

*************پیامک های عاشقانه*************

 
آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .

 
*************پیامک های عاشقانه*************

   

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد / یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد .

 

*************پیامک های عاشقانه*************

 

عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت / بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت .

 
*************پیامک های عاشقانه*************

 

نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن .

 

پیامک های عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامکهای عاشقانه,پیام های عاشقانه

 

*************پیامک های عاشقانه*************


دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاك به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست

 

*************پیامک های عاشقانه*************
 

شریکم با تو در این درد،منم مثل تو غم دارم،منم محتاج لبخندم،منم دستاتو کم دارم از این بازی طولانی،منم مثل تو دل گیرم منم با عشق درگیرم،منم بی عشق میمیرم!ا

 

*************پیامک های عاشقانه*************

 
من در رودخانه عشقت اروم و اهسته قایقم را میراندم..قافل از این که پایان این روز زیبا به ابشاری سهمگین ختم میشود..نگران نیستم. حتی اگر از این ابشار سقوط کنم و زخمی و درمانده شوم،برکه ای آرام در انتظار من است


*************پیامک های عاشقانه*************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,039
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,039
  • بازدید ماه : 4,114
  • بازدید سال : 120,046
  • بازدید کلی : 11,956,519