loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 586 1392/05/16 نظرات (0)

با خوردن اگر حال تو جا می آید
خوش باش که ایام صفا می آید
آماده به حمله باش در این شب عید
وقتی که صدای ربنا می آید

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

عید سعید فطر بر شما مبارک باد

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

 

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/5/12/1391207_757.jpg

این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...
چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه...

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم...
یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن!!

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

 

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره... آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم...

 

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 914
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,115
  • بازدید ماه : 2,115
  • بازدید سال : 118,047
  • بازدید کلی : 11,954,520