loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 627 1392/05/18 نظرات (0)
میدونی چیه رفیق ؟
اگه از زندگی کسی میری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کن با خودت ببر !
 
——————————
 
ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ !
 
——————————
 
دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !
ارزش “خاص بودن” را نداشت . . .
 
——————————
 

 

 

باید وقتی حرف میزنی بیشتر دقت کنم !
بازی با چشمهایت را خوب بلد بودی
حالا بازی با کلمات را هم خوب یاد گرفتی !
بیچاره دل من که در این بازی بازنده است . .
زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش !
 
——————————
 
دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !
ارزش “خاص بودن” را نداشت …
 
——————————
گفتم بیا …
گفت پاهایم یخ زده !
و من به پایش سوختم ،
گرم شد …
رفت به سوی دیگری!
 
——————————
 
تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی!
 
——————————
 
خیابان چقدر سبز شده است
از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت …
————————– پیامک —————————-
 
احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !
 
——————————
زخمی بود …
درمانش که کردم ، زخمیم کرد و رفت !
 
——————————
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 341
  • بازدید ماه : 3,416
  • بازدید سال : 119,348
  • بازدید کلی : 11,955,821