loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 655 1392/05/23 نظرات (0)

 

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی
بـرای دلـتـنـگـی دارم
و نـه حـوصـلـه ات را..
ولـی بـا ایـن هـمـه،
گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد

 

######## اس ام اس تک #########


تن من

مندرس از پرسه زدن هاست

ولی
.
.

هرم لبهایت

رفوگری را بلد است!

 

######## اس ام اس تک #########


 

 

یادم باشد به رسم مردمان مغلوب

تاریخ فتح تو را بنویسم

که دیگر جنگی در نگیرد!!

 

######## اس ام اس تک #########

 

چه اشکالی دارد اگر

بهشت را به جهنمیان بدهند

تو را

به من ؟!!


######## اس ام اس تک #########


عاشق تر از همه ما موش کوری ست که زیبایی جفت اش راچشم بسته باور می کند !

######## اس ام اس تک #########

 

اگر قلبم از چوب بود

آن را به آتشکده چشمانت میسپردم

 

######## اس ام اس تک #########

غصــه نخــور ؛ كنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . . خیلـی كه دلـم بگیـرد ، گریـه میكنـم !



######## اس ام اس تک #########

 

چه شود به چهرهٔ زرد من نظری برای خدا کنی

که اگر کنی همه درد من به یکی نظاره دوا کنی

 

######## اس ام اس تک #########

 

از جرم عشق گر پیش کسی راهم نیست / یا رب تو آگاهی که محبت گناه نیست

 

######## اس ام اس تک #########

 

در دردها دوست را خبر نکردن، خود یک نوع عشق ورزیدن است

 

######## اس ام اس تک #########

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 238
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,145
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,145
  • بازدید ماه : 6,220
  • بازدید سال : 122,152
  • بازدید کلی : 11,958,625