loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 631 1392/05/27 نظرات (0)

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم

 

 

نگاهم مثل یک مرغ مهاجر

به دنبال حضورت کوچ میکرد

به غیر از انتظارت قلب من را

کسی اینگونه بی طاقت نمی کرد

 

 

مثل شقایق زندگى كن:كوتاه اما زیبا

مثل پرستو كوچ كن:فصلى اما هدفمند

مثل پروانه بمیر:دردناك اما...عاشق

 

 

ای شمع آهسته بسوز كه شب دراز است ، ای اشك آهسته بریز كه غم زیاد است

 

 

مدامم مست میدارد،نسیم جعد گیسویت

خرابم میكند هر دم فریب چشم جادویت

منو باد صبا،مسكین ،دو سرگردان بی حاصل

من از افسون چشم مست و او از بوی گیسویت..

 

 

خوشا صبحی كه چون از خواب خیزم

به آغوش تو از بستر گریزم

گشایم در به رویت شادمانه

رخت بوسم،به پایت گل بریزم

 

 

به امید نگاهت ایستادن

به روی شانه هایت سر نهادن

مرا خوش تر از اینها آرزو نیست

لبان خوشگلت را بوسه دادن

 

 

درون سینه آهی سرد دارم   رخی پژمرده ،رنگی زرد دارم

ندانم عاشقم ؟مستم؟چه هستم؟همی دانم دلی پر درد دارم

 

 



تقدیم به انكه دارمش دوست

تقدیم به انكه قلبم از اوست

اگر مهتاب از تن بركند پوست

جدا هرگز نگردد یادم از اوست

 

 

قلب سرزمین عجیبی است. زیرا هم زادگاه عشق است هم آرامگاه آن.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,814
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,814
  • بازدید ماه : 5,889
  • بازدید سال : 121,821
  • بازدید کلی : 11,958,294