loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 605 1392/05/29 نظرات (0)

خیلی سخته اون چیزی که تا دیشب بوده    یادگاری صبح که بلند شی ببینی دیگه

دوستش نداری خیلی سخته اون کسی که گفت واسه چشمهات میمیره بره و دیگه سراغی از چشمهات نگیره...!؟!

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = = 

 

کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت

کاش برگهای تقویم عشق حرفی از یک روز ویرانی نداشت...!؟!

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =

 

 

دل برایش هدیه بردم سنگدل خندید و گفت: دور اندازن مستان ساغر بشکسته را

 

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =
 

خنده میبینی ولی از گریه ی دل غافلی

خانه ی ما از درون ابر است و بیرون آفتاب...

 

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = = 

 در این شهر صدای پای مردمی یست که

همچنان که تو را می بوسند طناب دار تو را

می بافند ، مردمی که صادقانه دروغ می گویند.

عشق یعنی کوچیک کردن یک دنیا به

اندازه ی یک نفر،یا بزرگ کردن یک نفر به

اندازه ی یک دنیا....

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = = 

 

 امیدورام متور آرزوهات در خیابان زندگی، تک چرخ بزنه....

 

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =
 

 ای دوست دلت همیشه زندان من است آتشکده عشق تو از آن من است

آن روز که لحظه ی وداع من و توست آن شومترین لحظه پایان من است

 

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =
 

 هر گاه دلت هوایم را کرد به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند.

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =

 

چشمات دیگه از من خسته و سیره اما هنوز چشمای من اسیره

فقط بدون که این دل شکسته منتظره بگی واست بمیره

 

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =
 

اگه همه ی دنیا بخواد من و تو تنها بشیم، واسه تو میمیرم جواب دنیا رو میدم

 

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =
 

یه قطره اشک به خاطرت توی دریا می اندازم وتا نتونستی پیداش کنی دوستت دارم

 

  = = = = = = اس ام اس دونی = = = = = =

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,374
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,374
  • بازدید ماه : 5,449
  • بازدید سال : 121,381
  • بازدید کلی : 11,957,854