loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 516 1392/05/29 نظرات (0)

من چیزهای زیادی را در دست گرفتم و همه آنها را از دست دادم ، ولی هر آنچه را که در دستان خدا قرار دادم هنوز دارم …
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
به خدا گفت : خداوندا عزیزترین بندگانت چه کسانی هستند ؟
خداوند فرمود : آنان که می توانند تلافی کنند … اما به خاطر من ، می بخشند !
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.

به بزرگی آرزوت نیندیش !
به بزرگیه کسی بیندیش که میتونه آرزوتو بر آورده کنه … !
پس بزرگ آرزو کن …
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
خدایا ببخش که از خود جدا میشوم …
و همیشه با منی و من ، گاهی بی خدا می شوم !
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
پدرم می گوید : کتاب
مادرم می گوید : دعا
و من خوب می دانم که زیباترین تعریف خدا را فقط می توان از زبان گل ها شنید …
(حسین پناهی)
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
خدایا منو ببخش اگر همیشه به فکر رضای همه ی هیچ ها هستم ؛ ولی به فکر رضای تو که همه هستی ، نیستم …
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
از من تا خدا راهی نیست …
فاصله ایست به درازای مـــــن تا مـــــن !!!
و در این هیاهوِی غریب ، من این من را نمیابم …
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
انتهای دریا را برکه ها نمی فهمند ؛ پس ببخش گر گاهی گم میکنم نشانیت را …
.


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
مشکل از آنجا شروع شد که قبل از انجام هر کاری به جای آنکه بگوییم : “خدا چی میگه ؟”
گفتیم : “مردم چی میگن ؟”
.


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

.
به قیمت سپید شدن موهایم تمام شد …
ولی آموختم که ناله ام سکوت باشد
گریه ام لبخند
و تنها همدمم ، خدا …
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,024
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,225
  • بازدید ماه : 2,225
  • بازدید سال : 118,157
  • بازدید کلی : 11,954,630