loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 643 1392/06/02 نظرات (0)

خیلی دیر یار رو شناختی ساده دل

اما تو قمار ناگوار عاشقی همه هستییت رو باختی ساده دل

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
شعرمن زمزمه ی یه خواهشه

آرزوم دیدن روی ماهشه

میون غربت این فاصله ها

قلب من همیشه چشم به راهشه

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

یکی اونجاست شبیه من یه دیوونه

که بیشتر از خودم قدرتو می دونه
اس ام اس عاشقانه زیبا

نمیاد اونی که دلم میخواد

چه میشه کرد باید همیشه منتظر بمونم

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
به من گفتی که دل دریا کن ای دوست

همه دریا از آن ما کن ای دوست

دلم دریا شد و دادم به دستت

مکش دریا به خون پروا کن ای دوست
اس ام اس عاشقانه باحال

شب ها به وقت خواب از طرف من

وجدانت را ببوس اگر بیدار بود  !

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
باز هم شب شد و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند

اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
باز صدا می زنم تو را

امشب بازم می سپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی

بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده

شب به خیر نازدانه گلم

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
تو بخواب نازنینم

به جان تمام دلواپسی هایم قسم

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود

تو بخواب نازنینم

شب به خیر

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
خوابی؟ دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم  دم در وایسم

سرمو بچسبونم به چارچوب نگات کنم

خوب بخوابی گلم خوابای رنگی ببینی

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,829
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,829
  • بازدید ماه : 5,904
  • بازدید سال : 121,836
  • بازدید کلی : 11,958,309