loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 682 1392/06/04 نظرات (0)

درویش کوچه های تنهاییم

کاسه گدایی مراسکه ی نگاه توکافیست

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


بوی دلتنگی می دهم

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


تنهایی استخوان سوز است

حتی در عاشقانه ترین ساعت هایش …

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ماهی دور از دریا

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


نرو تنهام نذار با درد و غم هام

اگر چه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایه اش گذشتم

به جون هر دوتامون خیلی تنهام

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


وسعت درد فقط سهم من است باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من با خبر است که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام
ا

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 



نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


این روزها که می گذرد

یک ترانه تلخ قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است

روزهاست پنبه دیگر فایده ندارد

باید باور کنم تنهایم
ا

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


و چه لذتی است در تنهایی

باور نداری ؟

از خدا بپرس

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 



دست بر شانه هایم می زنی تا تنهایی ام را بتکانی

به چه می اندیشی ؟

تکاندن برف از روی شانه های آدم برفی

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 3,317
  • بازدید سال : 119,249
  • بازدید کلی : 11,955,722