loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 746 1392/06/06 نظرات (0)

من از یاران عاشق مینویسم

ز اسرار حقایق مینویسم

نه از گل نه از شبنم نه از باد

برای آن یار عاشق مینویسم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود

در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها

شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود

هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *



من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست

من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دوستی شوخی سرد آدم هاست

بازی شیرین گرگم به هواست

واسه کشتن غرور من و تو

دوستی ، توطئه ثانیه هاست


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


به یاد تو نوشتم که از جنس بهاری

که در اعماق قلبم همیشه ماندگاری


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک

هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم

یا که چون فصل خزان آمد وگل رفت به خواب

دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم

وسعت دیده ما خاک قدم های تو بود

خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دل‌ من محکمه ایست که به من می‌گوید:

همه را دوست بدا ر، به همه خوبی‌ کن، و اگر بد دیدی

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


کاش دستی بود و دستم می گرفت

انتقام از نفس پستم می گرفت


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 213
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 467
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 3,542
  • بازدید سال : 119,474
  • بازدید کلی : 11,955,947