loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 643 1392/06/07 نظرات (0)

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

در فصل تگرگ عاشقت میمانم

با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی

تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من

به ما درد دل افشا کن ، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *



چون روزگار بر همه کس پایدار نیست

بهتر از دوست در جهان یادگار نیست


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


اشک هایم را برایت پست خواهم کرد

روزی تو باید از احساس قلبم با خبر باشی


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دست از سر ما بردار کنار تو نمی مونم

یه روز می گفتم عاشقم اما دیگه نمی مونم

تقصیر هیچکس دیگه نیست قصه ما تموم شده

حیف همه خاطره ها به پای کی حروم شده


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


جایگاه همیشگی تو در قلب منه

اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشد


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم

عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم

عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


ای که با یاد تو در آتش تب می سوزم

یاد من کن که به یادت همه شب می سوزم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


چه شود به چهره زرد من نظری برای خدا کنی

که اگر کنی همه درد من به یکی اشاره دوا کنی


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


نرسد دست تمنا چو به دیدار شما

میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما

از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست

نیمه جانیست در این فاصله قربان شما

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,384
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,384
  • بازدید ماه : 6,459
  • بازدید سال : 122,391
  • بازدید کلی : 11,958,864