loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 649 1392/06/08 نظرات (0)

دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد؟

ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


بی درد وا نشد دل غفلت گرفته‌ام

قفلی که زنگ بست

 شکستن کلید اوست


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت

کِی شود پیش قدم های تو اسفند شوم ؟


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت

باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری

تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق

مگه نه رفیق … ؟


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


این ساحل خسته را تو پیدا کردی

این موج نشسته را تو برپا کردی

من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق

مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم …

یک بار از دیار …

یک بار از یاد…

یک بار از دل …

و یک بار از دست …


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


فرقـی نمـی کند بگویم و بدانـی …

یا نگویم و بدانـی..

فاصله دورت نمی کند …

در خوب ترین جای جهان جا داری …

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم…

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

مثل اون شبی که تو گفتی دیره دوست ندارم
نمیشه راحت حتی یه ساعت دووم بیارم
تنهات نذاشتم هرچی که داشتم دست تو دادم
دیگه بریدم تورو ندیدم برس به دادم

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

نیاز من به حس تو مث نماز عاشقاست
میگن حساب عاشقا از همه آدما جداست
وقتی تموم جاده ها هم قدم تو میشدم
هیشکی ترانه ای نگفت برای تو به غیر من
برای تو به غیر من
برای تو به غیر من

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

زیبای من ...
بانوی من ....
خانوم من ...
من عشق را به نام تو اغاز کرده ام
اغاز کن مرا
عشق من 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,966
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,966
  • بازدید ماه : 6,041
  • بازدید سال : 121,973
  • بازدید کلی : 11,958,446