loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 865 1392/06/09 نظرات (0)

اگه مهم بودی زیرت خط می کشیدم

نه دورت … به سلامت …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



نمی خواهم بعد از مرگم به احترامم یک دقیقه سکوت کنی

اکنون که زبانت نیش دارد دهانت را ببند …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


نه به دیروزهایی که بودی می اندیشم

نه به فرداهایی که شاید بیایی

می خواهم امروزم را زندگی کنم خواستی باش خواستی نباش …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که دعایی غیر از پنچر شدنت برات کنم

.

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



ﻛﻼﻍ ﭘﺮ

گنجشک ﭘﺮ

ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻧﭙﺮ

ﺑﻲ ﺯﺣﻤﺖ سریع ﮔﻤﺸﻮ ﻋﺰﻳﺰﻡ

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



به بعضیام باید گفت:

اگه حس می کنی خیلی بارته بهت گاری ببندم تا راحت تر باشی …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می‌شن

مثله پنیر تازه رسید رو شیشه‌ی بقالی

یا مثله دوست دارم تو

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *



یادت باشه گلم

وقتی که داری گنده تر از دهنت حرف می زنی

حواست به چاک دهنتم باشه …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯼ

ﺣﺎﻻ ﻧﻮﺑﺖ ﭘﺎﻫﺎﺗﻪ

آسه آسه ﮔﻮﺭﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﻦ

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت

خودم را گول می زدم که در حد منی …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 3,497
  • بازدید سال : 119,429
  • بازدید کلی : 11,955,902