loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 821 1392/06/11 نظرات (0)

ای عشق مرا به شطّ خون خواهی بُرد ، چون قیس به وادی جنون خواهی بُرد ، فرهاد صفت در آرزویی شیرین ، دنبال خودت به بیستون خواهی بُرد

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


» من درد تو را ز دست آسان ندهم ، دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم ، از دوست به یادگار دردی دارم ،کان درد به صد هزار درمان ندهم

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *



 

» در وطن مثل غریبانم نمی دانم چرا ، روز و شب سر در گریبانم نمی دانم چرا ، هر که از روی دل جانم فدایش می کنم ، مثل عقرب می زند نیشم، نمی دانم چرا

» ای کـــاش دلـــم اســیـــر و بــیـمار نبود ، در بـــنـــد نــــگاه او گــــرفــتــار نــبـود ، من عاشق و او ز عشق من بی خـبر است ، ای کــاش دل و دلــبــــر و دلـــدار نـبود

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * * 

» چون عود نبود چوب بید آوردم ، روی سیه و موی سپید اوردم ، خود فرمودی که نا امیدی کفر است ، فرمان تو بردم و امید آوردم

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * * 

» در مذهب عاشقان قرار دگر است ، وین باده ناب را خمار دگر است ، هر علم که در مدرسه حاصل گردد ، کار دگر است و عشق کار دگر است

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * * 

» من مانده ام و شعر سرودن بی تو ، از خواب غزل پلک گشودن بی تو ، در بستر بی رحمی و خون زاده شدم ، از اول عمر با جنون زاده شدم ، خاکستریم .دست خودم نیست عزیز ، ققنوسم از آتش درون زاده شدم

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

» چشم مست تو عجب جلوه گه بیداد است ، خم ابروی تو سرمشق کدام استاد است؟ ، خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود ، صید را زنده گرفتن هنر صیاد است

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * * 

» کم نامه‌ی خاموش برایم بفرست ، از حرف پرم ... گوش برایم بفرست ، دارم خفه می‌شوم در این تنهایی ، لطفاً کمی آغوش برایم بفرست

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * * 

» در دفتر شعر من صدا پنهان است ، یک رود پر از ستاره در جریان است ، من در سر خود ابر زیادی دارم ، جیب کلمات من پر از باران است


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,424
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,424
  • بازدید ماه : 5,499
  • بازدید سال : 121,431
  • بازدید کلی : 11,957,904