loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 747 1392/06/17 نظرات (0)

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنند

اما گفتند اجازه ی صاحبش لازمه  اجازه می دی ؟

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


ناز آن چشمی که سویش مال ماست

ناز آن زلفی که تارش مال ماست

ناز آن چوپان که سازش مال ماست

ناز آن دوستی که قلبش یاد ماست

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


از تنهایی پرسیدم برای عشقم چه بنویسم

گفت : بنویس ما را چون روزگار فراموش مکن

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است

که موجی هم سراغش را نمی گیرد

نه میل زیستن دارد نه می میرد …

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

یک خاطره از تو برای من مانده

فقط یک خاطره. . .

خنده وقت رفتنت . . . !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
درست است که اشتباه از من بود

اما سوء تفاهمی بود که دهانم که هیچ

تمام بدنم را سوزاند از آش نخورده!

بدان که هر موقع که عزم آمدن کردی فکر دیر بودن را نکن

من با آغوشی باز تو را به سینه میفشارم …

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
زیاد از حد خود را تحت فشار نگذار

بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش رانداری…

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
دود اگر بالا نشیند کسرشان شعله نیست

جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
خدایا

درانجماد نگاه های سرداین مردم

دلم برای جهنمت تنگست!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
پیشتر ها عشق زیباروى بود

جارى و آرام مثل جوى بود

آه اماعشق هامان زرد شد

گرمى کاشانه هامان سرد شد

روزهاى غرق نیلوفرگذشت

غصه آمد آب هم ازسرگذشت

آه اگریک لحظه دل یارى کند

قلب هامان هم وفادارى کند

من تمام شب صدایش می کنم

باشقایق آشنایش میکنم

حیف اماقلب هامان خالى است

عشق هامان چون خزان شالى است
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 937
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 937
  • بازدید ماه : 4,012
  • بازدید سال : 119,944
  • بازدید کلی : 11,956,417