loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 492 1392/06/19 نظرات (0)

حیف نون چند متر دورتر از قبری گریه میکرد

ازش پرسیدند چرا نزدیکتر نمیری؟

گفت: مرحوم از فامیلای دورمون بود !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﻧﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﺭﻭﺷﻨﻪ ﻧﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ

ﺑﺎﺑﺎﻫﺎ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻦ ﺑﺎﺱ ﺩﻗﯿﻘﻦ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﻦ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ؟

ﻫﯽ ﺍﻟﮑﯽ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻥ

ﻭ ﺩﺭِ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﻭﺑﺴﺘە ﻣﯿﮑﻨﻦ !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

رانی چیست؟

وقتی کوچه ای بسته باشد

مردم به هم می گویند رانی نرو !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
پلیس شهر حیف نون از شهروندان خواهش کرد :

از تعریف کردن مشکلات

جلوى دوربین هاى بزرگراه ها جدأ خوددارى کنند !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
شاید باور نکنید ولی هنوز هم آدم هایی وجود دارن

که تا دوربین و میکروفن می بینن

اولین چیزی که به ذهنشون می رسه اینه :

من کوچیکتر از اونی هستم که پیامی داشته باشم!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
موبایلم امروز بهم گفت : منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟

هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
آیا می دانید

دکمه آسانسورو پشت هم تند تند بزنی‌ آسانسور زودتر نمیاد !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
آقا کیف پول من مثل پیازه

بازش که میکنی گریت میگیره :|

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
صبح تو راه از یه خانمی خواستم ساعت بپرسم

گفتم ببخشید گفت خواهش میکنم رفت!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,170
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,170
  • بازدید ماه : 4,245
  • بازدید سال : 120,177
  • بازدید کلی : 11,956,650