loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 509 1392/06/20 نظرات (0)

تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن

قبلش اعلام میکنن :آقا یه چی میگم بخند

لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
آقا وقتی گوشیم خاموش باشه

حتی بیل گیس هم شخصأ برای استخدام شدنم توی مایکروسافت تماس گرفته

ولی بدلیل خاموش بودن بیخیالم شده

بعععععله اینجور شخص بد شانسیم من

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

دقت کردین بعضیا نه اونقدر هستن که جزو داشته هات حسابشون کنی

نه اونقدر نیستن که جزو نداشته هات!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
من غلطای املایی مو اینجوری تشخیص میدم

که انگار این کلمه که نوشتم قیافش جدیده قبلنا یه جور دیگه بود

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده

ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
دختر همسایمون زنگ خونمون زده

رفتم درو باز کردم میگم سلام بفرمائید

میگه : سلام، خونه اید؟؟!؟

گفتم نه منو که می بینی آخرین مدل پیغام گیر هستم

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
اگه از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن مسواک ضرر داره

الان هیچکس دندون درد نداشت همه دور هم جمع میشدیم

یواشکی مسواک میزدیم !

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

یکی از اولین حیرت‌های فلسفیم وقتی بود که

فهمیدم علت این که می گن :

بادمجون بم آفت نداره

اینه که بم اصن بادمجون نداره

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *




آیا می دانستید خرچنگ ها تو عروسیاشون نمی تونن دست بزنن

فقط بشکن ریز می زنن!

برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون می زارم !!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *



می خوام وصیت کنم هرکی تو مراسم ختمم گفت :

خدا رحمتش کنه راحت شد برا خودش

با سینیه حلوا بکوبن تو دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *



بعضیا هستن می خوان باعث تنوع شن

ولی زیاد وارد نیسن باعث تهوع می شن

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *



ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ Play ﮐﺮﺩﻡ

ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺻﺪﺍﺵ ﮔﺮﻓﺖ ! :|

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,424
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,424
  • بازدید ماه : 6,499
  • بازدید سال : 122,431
  • بازدید کلی : 11,958,904