loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 541 1392/06/22 نظرات (0)

حساب کنید قیافه دخترای دوران حافظ و سعدی چه جوری بوده
که خال کنج لب یار آپشن محسوب می شده! :D
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
توﮐﺎﻓﯽ ﺷــﺎﭖ ﻧﺸﺴـﺘﻪ ﺑـﻮﺩﻡ ﯾﻪ دختـره ﺍﻭﻣﺪ ﮔـﻔﺖ بـبخشــید آقـا ﺷﻤﺎ ﺗﻨـﻬﺎﯾـﯿﺪ ؟!
یـه پوزخند زدم و بـا یـه صـدای خسـته گـُفتـم :ﺧـــﯿﻠﯽ ﻭﻗـﺘﻪ …
ﮔــﻔﺖ ﭘـﺲ ﻣـﻦ ﺍﯾـﻦ ﺻﻨـﺪﻟﯽ ﺭﻭ ﺑــﺒﺮﻡ ﺍﻭﻧــﻮﺭ ﺻـﻨﺪﻟﯽ ﮐـﻢ ﺩﺍﺭﯾـﻢ :|
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن،
نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن
والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم،
بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم :|
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
شمع خریدم، رو جعبش نوشته بود:
(بدون دود ، بدون بو ، بدون …)
فقط شانس بیارم شمعه روشن شه ، نور هم داشته باشه !
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
یعنی با این شانسی که من دارم اگه دختر به دنیا میومدم
تو جهل عربستانی ها به دنیا میومدم و زنده به گورم میکردن :|
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
اعتراف میکنم تا وقتی که موبایل نداشتم جمله “هیشکی منو دوس نداره” رو درک نمیکردم؛
حالا هروقت میرم سر گوشیم عمق این جمله رو میفهمم ! :(
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
انقد بدم میاد وقتی از خواب پامیشم به جای صبحانه، نهار میزارن جلوم :|
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
آقا اینایی که میگن مثل سگ دروغ میگه ،
آخه مگه سگ دروغ میگه ؟ :|
اصلا مگه سگ حرف هم میزنه ؟ :|
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
بابام : میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !
من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !
بابام : شوخی میکنی… !؟
من : خودت سر شوخی رو باز کردی :D
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,432
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,432
  • بازدید ماه : 4,507
  • بازدید سال : 120,439
  • بازدید کلی : 11,956,912