loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 492 1392/06/23 نظرات (0)

قربان وجودت که وجودم ز وجودت شده موجود !

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

کاش میشد دارو باشی ، نه زخم کاری نه نمک

واسه خودت آدمی باشی نه آدمک . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 


 

زندگی تجربه تلخ فراوان دارد و سه تا کوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

خوشا روزی که با هم مینشستیم / قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد / مگر خط جدایی مینوشتیم . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

چه رنجی است زیبایی ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه زندگی آزار دهنده ای است تنها بودن . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

سوگند میخورم ، به جز حضور تو هیچ چیز را در این دنیا را جدی نگرفتم

حتی عشق را . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

من آن ابرم که میخواهد ببارد / دل تنگم هوتی گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت / نمیداند کجا سر میگذارد . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

تا قاف ترین قله هستی سیمزغترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دریاچه نورم / تا پر بکشم سوی خدا ، بال و پرم باش . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

گاهی خیال میکنم از من بریده ای / بهتر  ز من برای دلت برگذیده ای

از من عبور میکنی و دم نمیزنی / تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی / من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 985
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,186
  • بازدید ماه : 2,186
  • بازدید سال : 118,118
  • بازدید کلی : 11,954,591